חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלושה חודשים ללא זוכה: הפרס בהגרלת הפאוורבול האמריקנית בדרך לשבור שיא?

הפרס של הגרלת הפאוורבול האמריקנית ממשיך לטפס - ונמצא כעת במקום השמיני בגודלו בהגרלות הלוטו בארה"ב אי פעם • הפעם האחרונה שבה זכה משתתף בפרס הגבוה ביותר של ההגרלה היה לפני כשלושה חודשים • ההגרלה תשבור שיא? המספרים בפנים

הגרלת פאוורבול האמריקנית | צילום: שאטרסטוק

שלושה חודשים ללא זוכה: הפרס בהגרלת הפאוורבל (PowerBall) האמריקנית מטפס ל-1.3 מיליארד דולר (!), בדרך למקום הרביעי בגודלו בהגרלת הפאוורבל אי פעם והשמיני בגודלו בתולדות הגרלות הלוטו בארה”ב.

הלילה (בין שבת לראשון) תיערך ההגרלה ה-41 במספר, לאחר שבמשך שלושה חודשים רצופים לא היה אף משתתף שהצליח לנחש גם את חמשת המספרים וגם את מספר הפאוורבול. בהגרלה שנערכה מוקדם יותר השבוע (רביעי), חמישה משתתפים ניחשו את חמשת המספרים (ללא הפאוורבול) וזכו במיליון דולר כל אחד. המספרים שזכו היו 11, 38, 41, 62, 65. מספר הפאוורבול – 15.

הגרלת פאוורבול האמריקנית | צילום: שאטרסטוק

במקרה שיוכרז זוכה בהגרלה הלילה, כספי הפרס יועברו לו בפריסה ל-30 תשלומים שנתיים. במידה שיבחר לקבל את התשלום במזומן, ייאלץ הזוכה המאושר לוותר על נתח משמעותי מהפרס – וישלשל לכיסו 600 מיליון דולר. הזוכה שיגרוף את הכסף, אם בכלל יהיה כזה, הוא כנראה מברי המזל הגדולים בעולם שכן הסיכויים לקחת את הפרס הגדול ביותר הם 1 ל-292.2 מיליון.

הפעם האחרונה שבה זכה משתתף בהגרלה בפרס הגדול ביותר הייתה ב-1 לינואר 2024, אז תושב מישיגן הצליח לנחש את כל המספרים – וגרף סכום עתק של 842 מיליון דולר. שיא הזכייה בהגרלת הסופרבול נשבר ב-2022 ועמד על 2.04 מיליארד דולר. זו גם הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שזוכה יחיד גורף סכום כה גבוה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה