חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שנה מאז השקתה: ת’רדס חוגגת 175 מיליון משתמשים

פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית, השיגה אבן דרך משמעותית כשהגיעה ל-175 מיליון משתמשים ביום השנה הראשון שלה • ת'רדס שהושק לפני שנה, מראה צמיחה הדרגתית, היריבה X לא הציגה נתונים מאז שמאסק נכנס לתפקידו ב-2022

הרשת החברתית ת'רדס | צילום: שאטרסטוק

חוגגת שנה: הרשת החברתית ת’רדס שהושקה לפני כשנה על ידי מארק צוקרברג, מגיעה ל-175 מיליון משתמשים חודשיים. 

תרד’ס שהושקה לציבור ב-5 ביולי 2023, נועד להיות מתחרה ראויה של X (לשעבר טוויטר), לאחר שהרשת החברתית הרחיקה משתמשים ומפרסמים רבים בעקבות הרכישה של אילון מאסק ב-2022.

כשהושקה, לפלטפורמה הייתה התחלה שוברת שיא עד לנקודה שבה הגיעה ל-100 מיליון משתמשים רשומים בחמשת הימים הראשונים של ההשקה ביולי אשתקד. אבל העניין דעך עם הזמן.

ת’רדס ראתה צמיחה הדרגתית יותר לאחר שההתלהבות הראשונית דעכה. השרשורים הגיעו ל-130 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ברבעון פברואר, עלייה של 30 מיליון מהרבעון הקודם. במהלך שיחת הרווחים של החברה ברבעון הרביעי, צוקרברג אמר שהרשת “צומחת בהתמדה”.

מאז שהפך לפרטי, X כבר לא משחרר מדדי נתונים. עם זאת, מאסק טוען שבסיס המשתמשים של הפלטפורמה גדל ורואה יותר מעורבות מפלטפורמות אחרות. עוד הוא טען כי ב-29 ביוני הרשת החברתית X ראתה שימוש שיא כאשר נשיא ארה”ב ג’ו ביידן והנשיא לשעבר דונלד טראמפ השתתפו בדיון הנשיאותי הראשון שלהם בטלוויזיה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן