חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תגובת השווקים לעימות הנשיאותי: הדולר והביטקוין עלו, הין נחלש מעט

החוזים העתידיים על מניות אמריקאיות עלו במסחר המוקדם באסיה ביום שישי, כאשר המועמדים לבחירות לנשיאות ב-2024, ג'ו ביידן והנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ערכו את העימות הראשון שלהם ברשת CNN • בקרב המשקיעים טראמפ נתפס כמי שיביא להפחתת מסי חברות, יחסי סחר נוקשים יותר וכתוצאה מכך, מחירי מניות ותשואות אג"ח גבוהות יותר

העימות הנשיאותי, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

הנשיא ג’ו ביידן והנשיא לשעבר דונלד טראמפ התמודדו בעימות הראשון שלהם הלילה (חמישי) באולפני רשת CNN באטלנטה. הדולר והביטקוין עלו ככל שהוויכוח התחיל והין נחלש מעט ונסחר בסביבות 161 לדולר. המניות עלו במסחר באסיה יחד עם החוזים העתידיים על מדדי המניות האירופיים בזמן שאגפי האוצר בארה”ב נסוגו. 

החוזים העתידיים על מניות ארה”ב והדולר עלו במסחר המוקדם באסיה ביום שישי כאשר המועמדים לבחירות לנשיאות ב-2024, ג’ו ביידן וקודמו דונלד טראמפ, ניהלו את העימות הראשון שלהם מתוך שניים כאשר טראמפ נתפס כחזק יותר מיריבו.

הבחירות בארה”ב יתקיימו בעוד כארבעה חודשים, המשקיעים צופים כי נשיאות טראמפ תביא להפחתת מסי חברות, יחסי סחר נוקשים ומחמירים יותר ולכן מחירי מניות ותשואות אג”ח גבוהות יותר.

הדולר האמריקאי עלה לשיא של 10 ימים מול הפסו המקסיקני וטיפס מול מטבעות רגישים אחרים לסחר, כולל הדולר הקנדי.

החוזים העתידיים על מניות הרחיבו עליות ככל שהעימות התקדם, כאשר מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.3% וה-Nasdaq 100 עלה ב-0.46%.

מדד ה-CSI300 של סין עלה ב-0.4% בעוד שמדד האנג סנג של הונג קונג נשאר במקומו כששני המועמדים לנשיאות ארה”ב דנו במכסים על סין, כאשר טראמפ מתח ביקורת על ביידן על כך שלא עשה יותר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה