חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמורת 190 מיליון דולר: אלביט מערכות תספק לצה”ל פצמ”ר עוקץ פלדה

אלביט מערכות זכתה בחוזה החדש מול משרד הביטחון ותספק את פצצות המרגמה לאחר שצברו ניסיון מבצעי במהלך המלחמה • הפצצה משוגרת ממרגמה של 120 מ"מ והיא מונחית לייזר ו-GPS

מרגמה צריחית | קרדיט: אלביט מערכות

אלביט מערכות דיווחה היום (שני) לבורסה כי זכתה בחוזה לאספקת פצצות מרגמה (פצמ”ר) מונחית לייזר וג’י פי אס למשרד הביטחון בתמורה לכ-190 מיליון דולר. מדובר בהסכם לתקופה של שנתיים.

אלביט מערכות תספק את הפצמ”רים המכונים עוקץ פלדה, התחמושת משוגרת ממרגמה של 120 מ”מ ומאפשרת דיוק בהגעה ליעדים והשמדתם תוך שימוש הן ב-GPS  והן בהנחיית לייזר. המערכת המכונה Iron Sting היא בעלת טווח של 10 ק”מ.

עוקץ פלדה כוללת מרעום רב-תכליתי עם מצבי פעולה של הפעלה במגע (PD), השהיית הפעלה במגע (PDD) וחיישן קירבה PRX. זמן הטעינה שלה הוא כ-15 שניות.

בעקבות העסקה אמר יהודה ורד, מנכ”ל אלביט מערכות כי “המערכת של אלביט מערכות עוקץ פלדה צברה ניסיון מבצעי וחוזה זה מחזק עוד יותר את מעמדנו כמובילים בשוק פתרונות חימוש מדוייקים . עם עליית הלחימה הצבאית בסביבה עירונית, כלי הנשק צריכים להצטייד בטכנולוגיות מדויקות שמסוגלות להפחית נפגעים, לכך מכוונת הפצמ”ר עוקץ פלדה של אלביט מערכות”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן