חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנופת התחדשות באשדוד: החלה הריסת הקניון הוותיק בעיר לטובת 4 מגדלי מגורים

תוכנית להתחדשות עירונית חדשה ברובע ה באשדוד: יוקמו 4 מגדלים עם 532 יחידות דיור וכ-15 אלף שטחי מסחר • המתחם נרכש מחברת מליסרון ב-230 מיליון שקל

הריסת הקניון באשדוד | קרדיט: Ruslan Paul photography

החלה הריסת הקניון הוותיק ביותר באשדוד: קניון לב אשדוד שהוקם בשנות ה-90 ברובע ה באשדוד. ההריסה כבר החלה לטובת הקמת מתחם חדש ומעורב שימושים, החברה המבצעת את הפרויקט החדש, קבוצת צרפתי שמעון, הודיעה כי הפרויקט החדש יכלול 4 מגדלי מגורים עם 532 יחיות דיור ושטחי מסחר ומשרדים.

הפרויקט יכלול דירות בגדלים שונים, החל מדירות קטנות ועד דירות גדולות מאוד, “הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי ומרכזי בלב העיר אשדוד, ברובע שעובר כיום תנופת התחדשות עירונית מקיפה. בכוונתנו לבנות במקום פרויקט מגורים חדשני, עם שילוב של שימושי תעסוקה ומסחר, בעל מאפייני תכנון ייחודיים וחדשניים בנוף העיר אשדוד, בדומה למרכזי ערים גדולות דוגמת תל אביב”, נמסר מהחברה.

קבוצת צרפתי היא הבעלים של כלל הזכויות במתחם, המתחם נרכש מחברת יחד בונים, ושתי החברות רכשו במשותף את המתחם מחברת מליסרון ביוני 2020 תמורת 230 מיליון שקל.

המתחם החדש ייבנה במקום המתחם הוותיק שנבנה בשנות ה-60 של המאה הקודמת, שבו כרגע קיימים 7 בניינים ישנים עם 218 דירות, ומרכז בשטח כ-4,000 מ”ר עם חנויות, משרדים ושוק עירוני.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן