חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

100 מיליון דולר: מקדונלד’ס תהיה נותנת החסות הראשית של הליגה הצרפתית

רשת מסעדות המזון המהיר הבינלאומית חתמה על הסכם חסות עם הנהלת הליגה הצרפתית, תמורת 100 מיליון דולר לשלוש שנים • מתן החסות מהווה דחיפה משמעותית לליגה שאיבדה כמה מכוכביה בהם מסי, ניימאר וכמובן אמבפה שצפוי לעזוב בסוף העונה

רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלד'ס | צילום: שאטרסטוק

רשת מסעדות המזון המהיר הבינלאומית McDonald’s, תהיה נותנת החסות הראשית של הליגה הצרפתית החל מחודש יולי השנה ולמשך שלוש שנים. “שותפות זו מסמלת התכנסות של שני מוסדות מרכזיים הנטועים עמוק בחיי היומיום של העם הצרפתי” מסרה הנהלת הליגה בהצהרה לתקשורת.

מתן החסות של McDonald’s מהווה דחיפה משמעותית לליגה שאיבדה כמה מכוכביה, בהם מסי, ניימאר וכמובן אמבפה שצפוי לעזוב בסוף העונה לריאל מדריד מהליגה הספרדית. בימים אלו הליגה הצרפתית נמצאת בתוך מו”מ למכירת זכויות הטלוויזיה לשנים 2024-2029, ולעזיבה של אמבפה צפויות להיות השלכות שליליות על ההסכמים.

סמל הליגה הצרפתית | צילום: שאטרסטוק

רשת המסעדות תחליף את ספקית משלוחי מוצרי מזון Uber Eats בתור נותנת החסות הראשית של הליגה. מלבד החתימה בין הצדדים לא פורסמו פרטים נוספים. ואולם בעיתון הצרפתי L’Equipe פורסם כי McDonald’s תשלם 33 מיליון דולר לעונה, לעומת Uber ששילמה כ-17.5 מיליון דולר בלבד.

נשיא הליגה הצרפתית וינסנט לברון מסר לאחר החתימה: “בתקופה שבה העניין בליגה הראשית מעולם לא היה כה חזק, עם קהל שיא באצטדיונים, קבלת פנים של מותג בינלאומי כמו McDonald’s לביתו של הכדורגל הצרפתי המקצועני מעידה על העניין הרב סביב הליגה”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה