חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על רקע הירידה במכירות: פיצה האט מציעה ללקוחות אריזה חדשה שהופכת לשולחן

חברת פיצה האט כמו רשתות אחרות בענף המזון המהיר מתמודדת עם ירידה במכירות וירידה בתנועת הלקוחות הנכנסים לסניפי הרשת, על רקע זה היא משיקה רעיון חדש שנועד לקרוץ ללקוחות – אריזה שהופכת לשולחן שאמורה לסייע בארוחת הפצה בעת מעבר דירה

פיצה האט | צילום: שאטרסטוק

על רקע הפגיעה בתעשיית המזון המהיר והירידה בהכנסות, החברות נאלצות להמציא רעיונות יצירתיים שימשכו לקוחות. חברת פיצה האט שמתמודדת גם היא עם ירידה במכירות יצאה ברעיון מיוחד שהושק בינתיים רק בארה”ב, הרשת מציעה אריזה מיוחדת של פיצה שהופכת לשולחן מיניאטורי בהזמנה של פיצה גדולה. בינתיים רשת הפיצה בחרה בערים מסוימות בארה”ב להשיק בהן את האריזה החדשה, ערים כמו דאלאס, טקסס, שרלוט, אורלנדו. דווקא ערים אלה נבחרו כי נמצא ששיעור מעברי הדירה בהן הוא הגבוה ביותר, שכן המוצר החדש מכוון לקהל לקוחות העוברים דירה.

ההשקה של האריזה החדשה והייחודית היא כחלק מטרנד הקמפיינים השיווקיים של המותגים הידועים שכל מטרתם היא לייצר תשומת לב מיוחדת למוצר הידוע. חברת האם של פיצה האט, יאם ברנדס, מתמודדת עם ירידה בהכנסות, כך פיצה האט נמצאת בחיפוש מתמיד של דרכים להגדיל מכירות, במציאות שבה הצרכנים האמריקאים מעדיפים לנתב את הצריכה הפרטית שלהם למקומות אחרים ופחות לרשתות המזון המהיר. פיצה האט ניצבת בפני בעיה שמאפיינת את כל תעשיית המזון המהיר בארה”ב, עם השינוי שחל בהרגלי הצריכה של המזון המהיר בקרב הצרכנים שמעדיפים מסעדות או אוכל ביתי ולא רשתות מזון מהיר.

ברבעון השני של 2024 המכירות בחנויות פיצה האט ירדו ב-3%, בהקשר זה פיצה האט אינה לבד עם אותן בעיות מתמודדות הרשתות מקדונלד’ס, סטארבקס, בורגר קינג, חברות שדיווחו על ירידה בתנועות הלקוחות הנכנסים לסניפי הרשתות וירידה במכירות.

כעת פיצה מנסה להמציא מחדש את המוצר עם אריזה מיוחדת שהיא כמעין מבנה גלי שהופך לקופסת שולחן וכך אפשר להניח עליו את קופסת הפיצה עצמה, זה מעין ארגז שולחן והאפשרות לקבל אותו מותנית במעבר דירה. זהו למעשה הצעת פתרון נוח לעוברי הדירות שלא צריכים לפרוק ציוד מהארגזים כדי לאכול באופן נורמלי בעת מעבר הדירה.

“רבים יכולים להזדהות עם הכאוס שמגיע עם מעבר דירה, והדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג ממנו הוא לפרוק את האריזה כדי ליהנות מארוחה שהרווחת  בסוף יום ארוך”, אמרה ל-CNN סמנכ”לית השיווק של פיצה האט, מליסה פריב.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן