חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך משפיעה המלחמה: הנכס הכי יקר בישראל עוד על המדף – בכמה הוא מוצע למכירה?

הנכס הכי יקר שמוצע כרגע בישראל הוא אחוזה ענקית בקיסריה שמוצעת למכירה במחיר של כ-337 מיליון שקל • תושבי חוץ שמתעניינים בנכסים היקרים בישראל חוששים כרגע להגיע לארץ
אחוזה בקיסריה

קרדיט: יגאל הררי, סותבי'ס ישראל

בצל המלחמה מכירות נכסי היוקרה יאלצו להמתין: שוק דירות היוקרה פורח בימים כתיקונם אך יש לא מעט נכסים יוקרתיים במיוחד שמכירתם מתעכבת בימים אלה על רקע המלחמה. הנכס היקר ביותר שמוצע היום למכירה בישראל הוא אחוזה בקיסריה בשטח של 11 אלף מ”ר כאשר השטח הבנוי הוא בגודל של 7,000 מ”ר. הווילה היקרה הזאת מוצעת למכירה במחיר אסטרונומי של כ-337 מיליון שקל וממתינה לקונה אמיד במיוחד.

אחוזה בקיסריה
קרדיט:
יגאל הררי
סותבי’ס ישראל
אחוזה בקיסריה
קרדיט:
יגאל הררי
סותבי’ס ישראל נדל”ן
אחוזה בקיסריה
קרדיט:
יגאל הררי
סותבי’ס ישראל

האחוזה בקיסריה היא אומנם הנכס היקר ביותר המוצע בישראל היום, אך יש עוד נכסים יקרים שממתינים למכירה, כך נכס יוקרתי במיוחד מוצע במושב בצרה שבשרון במחיר של כ-50 מיליון דולר.  לאחרונה יצא לשיווק עוד נכס יקר, אחד היקרים ביותר בארץ, המשווק בבלעדיות על ידי סותבי’ס ישראל נדל”ן, אחוזה טוסקנית בשכונת נווה צדק בתל אביב במחיר של 165 מיליון שקל. את האחוזה הזו ניתן לרכוש בשני חלקים, מדובר במכירה מפוצלת המאפשרת רכישה של חלק אחד ב-100 מיליון שקל והחלק האחר ב-65 מיליון שקל. מסותבי’ס ישראל נדל”ן נמסר כי כרגע מתנהלים מגעים ראשונים לבחינת רכישה על ידי תושב חוץ מקנדה.

שוק היוקרה בארץ פונה בעיקר לתושבי חוץ ונראה כי המלחמה משפיעה על השוק ועל ההתנהלות מול תושבי החוץ שמתקשים להגיע לארץ לראות מקרוב את הנכסים. בחברה המשווקת נכסי יוקרה מציינים כי סיורים שתואמו מראש עם תושבי חוץ נאלצו להידחות בעקבות האיום האיראני והאיום מחיזבאללה שרבץ על ישראל בתקופה האחרונה. ההנחה היא שתושבי החוץ חוששים בעיקר מאפשרות של סגירת נמל התעופה בן גוריון לאחר בואם, ולכן נמנעים מלהגיע. גם הישראלים האמידים, שיש ביכולתם לרכוש נכסי יוקרה, ומהווים שחקן לא מבוטל כלקוחות בשוק היוקרה, נמנעים כעת מרכישות יקרות אלה בצל האווירה הקשה של המלחמה.

בסותבי’ס נדל”ן מציינים כי דווקא בתקופה זו השכרות של נכסי יוקרה בולטות יותר , כך שתושבי חוץ אמידים מעדיפים לגור בנכס לפני רכישתו.

רוב העסקאות בשוק היוקרה בישראל התבצעו בתל אביב בשנה האחרונה, תל אביב מובילה גם במספר העסקאות היוקרתיות וגם ברמות המחירים. לצד תל אביב, מובילות את שוק היוקרה בישראל גם ירושלים והרצליה.

 

 

 

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן