חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עם כניסתה למעגל הירי: הפרויקט הכי יוקרתי ביקנעם יוצא לשיווק – בכמה יימכר פנטהאוז?

בשבוע האחרון נכנסה העיר יקנעם למעגל ירי הרקטות והטילים מחיזבאללה, על רקע זה ממשיך בקצב איטי יותר השיווק של פרויקט גדול עם שני בניינים יוקרתיים • שני הבניינים כוללים 139 יחידות דיור ופנטהאוזים - באילו מחירים מוצעות הדירות?

בניינים בישראל | צילום: שאטרסטוק

כשברקע ההסלמה בצפון עם כניסתם של יישובים חדשים בצפון למעגל ירי הרקטות והטילים מחיזבאללה, יוצא לשיווק פרויקט יוקרתי היחיד בעיר יקנעם שגם היא בין הערים שספגו לא מעט מטחים בשבוע האחרון. מדובר בפרויקט ייחודי לאופיה של העיר עם שני מגדלי יוקרה בגובה של 19 קומות. הפרויקט מציע דירות 3,4 ו-5 חדרים ומיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם ברכות שחייה על המרפסת.

הפרויקט המתוכנן יהיה במגרש בשטח של 8 דונמים והוא יכלול 139 יחידות דיור כאשר אחד מהבניינים מיועד כולו למכירה בשוק החופשי והבניין השני מיועד כולו להשכרה. דירת 3 חדרים מוצעת למכירה ב-1.75 מיליון שקל, דירת 4 חדרים עם מחיר התחלתי של  2.05 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומות הגבוהות תוצע ב-2.485 מיליון שקל.

מהחברה המשווקת את הפרויקט נמסר כי הוא יציע  פנטהאוז יחיד בקומה 19 הכולל נוף 360 מעלות, “גמרים מלאים ברמה של בית מלון והכולל מטבח ומערכות מיזוג אוויר ומערכות שמע ובית חכם”. הפנטהאוז בגודל של 206 מ”ר עם מרפסת בשטח של 150 מ”ר והוא מוצע למכירה במחיר של 8.5 מיליון שקל.

בהתייחס למצב הביטחוני הקיים שעלול להכביד על החברה המשווקת את הפרויקט בימים אלה, בחברה בטוחים כי התושבים מבינים שהמצב הוא זמני וכי הרוכשים יחזרו, “יש ביקושים אך השיווק לא בקצב של לפני המלחמה”, נמסר.

ישי רוט, המשנה למנכ”ל קבוצת שובל, מסר כי נכון להיום אלה שני המגדלים היחידים שנבנים בעיר הצפונית, “היותה של יקנעם עיר הייטק מחייבת אותנו לסטנדרטים אדריכליים ולבניה איכותית. הדיירים ייהנו מחיי קהילה פעילים, מתקני ספורט ופנאי, וכמובן מהנוף הירוק והמרהיב הפרוש לרגלי הבניין. לובי הדיירים בבניינים יהיה מרווח וגבוה ובמגדל יהיו חדר כושר פרטי לשימוש הדיירים”.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן