חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי שמכר את אחוזתו: מייקל ג’ורדן רכש מטוס פרטי ב-65 מיליון דולר

מדובר במטוס פרטי מסוג Gulfstream G650ER הפופולרי מאוד בקרב המיליארדרים בעולם כמו אילון מאסק ומארק צוקרברג • לאחרונה הצליח שחקן הכדורסל האגדי למכור את האחוזה המפוארת שלו לאחר ניסיונות כושלים להיפטר מהנכס במשך 12 שנה

מייקל ג'ורדן | צילום: שאטרסטוק

אגדת הכדורסל מייקל ג’ורדן, שרק לפני כחודש הצליח למכור את האחוזה המפוארת שלו אחרי 12 שנה, רכש לאחרונה מטוס פרטי חדש בשווי של כ-65 מיליון דולר, כך על פי אתר “ביזנס אינסיידר”. מספר הזנב על הסילון של המטוס N236MJ בדגש על 23, המספר המופיע על חולצתו של ג’ורדן בעת שהיה שחקן באן בי איי.

מדובר במטוס מסוג  Gulfstream G650ER הפופולארי מאוד בקרב העשירים בעולם, גם אילון מאסק, ג’ף בזוס ומארק צוקרברג מחזיקים מטוס כזה בבעלותם, כך על פי נתונים ב-ג’טספיי. המטוס יכול להמריא בטווח מקסימלי של 8,630 מייל, מה שמספיק לטיסה מפלורידה לטוקיו, המטוס נחשב מהיר יותר מכל מטוס מסחרי אחר והוא יכול לשאת עד 19 נוסעים.

מייקל ג’ורדן הוא הספורטאי הראשון שהפך למיליארדר,הוא הוביל את מותג הנעליים נייקי ובשנת 2014 הגיע למעמד של מיליארדר עם שווי של 3.5 מיליארד דולר, לפי מדד המילארדרים של בלומברג.

המטוס החדש של ג’ורדן נועד לשדרג את המטוס הישן יותר שבבעלותו, מטוס  Gulfstream G550., בינתיים ג’ורדן לא מכר את המטוס ולא ברור אם יפעיל אותו במקביל.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן