חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

34 דולר למניה: פלטפורמת המדיה החברתית Reddit הונפקה בבורסה

לראשונה מ-2019, פלטפורמת מדיה חברתית גדולה מבצעת הנפקה בבורסה • החברה גייסה 748 מיליון דולר ממכירה של 22 מיליון מניות במחיר של 34 דולר למניה • שווי השוק הראשוני של רדיט יעמוד על 6.4 מיליארד דולר

פלטפורמת המדיה החברתית Reddit | צילום: שאטרסטוק

יוצאת לדרך: פלטפורמת המדיה החברתית Reddit תמחרה את ההנפקה הראשונית שלה בבורסת NYSE, במחיר של 34 דולר למניה – הקצה העליון של טווח היעד שהציבה החברה. לפי דיווח מפי גורמים שבקיאים בנושא לבלומברג, רדיט מכרה 22 מיליון מניות וגייסה סכום כולל של 748 מיליון דולר.

שווי השוק הראשוני של החברה יעמוד על 6.4 מיליארד דולר, והיא תתחיל להיסחר בבורסה כבר היום (חמישי) תחת הסימול RDDT. הפלטפורמה החברתית לא התייחסה עד כה לפרסומים. הפעם האחרונה שרשת חברתית גדולה הונפקה הייתה אי שם בשנת 2019, אז הונפקה מניית פינטרסט.

פלטפורמת המדיה החברתית Reddit, לצד דגל NYSE | צילום: שאטרסטוק

הרשת החברתית רדיט שנוסדה בשנת 2005, הגיעה לממוצע של 73.1 מיליון מבקרים ייחודיים פעילים ברבעון הרביעי של 2023. רדיט היא חברה שמכירה בעיקר רק הפסדים, כאשר בשנה האחרונה הפסידה לא פחות מ-91 מיליון דולר ובזו שלפניה הפסידה כ-159 מיליון דולר.

את הכנסותיה מפיקה החברה בעיקר מפרסומות וממערכת פרימיום שעלותה 5.99 דולר לחודש לכל משתמש. על אף שהחברה הכניסה בשנתיים האחרונות (22-23) סכום מצטבר של 1471 מיליון דולר, היא לא ראתה עד כה רווחים נקיים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן