חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג׳רי סיינפלד הפך למיליארדר והכל בזכות תכנית בת 35 שנה

ג׳רי סיינפלד הרוויח לא מעט כסף לאורך השנים מקומדיית המצבים המפורסמת שלו, שידועה כ״תכנית על שום דבר״, יחד עם עסקת סטרימינג עם נטפליקס ונכסי נדל"ן רבים, לפי סוכנות הידיעות בלומברג הוא גם מיליארדר

ג'רי סיינפלד במופע סטנד אפ | צילום: שאטרסטוק

לפי דיווח חדש, תכנית המצבים הקומית ״סיינפלד״ ששודרה במשך 9 עונות והפכה ללהיט בכל העולם אחראית ליותר ממחצית מהשווי הנקי שלו. עם זאת, גם הכנסות מהופעות, אחזקות נדל”ן ורווחים משוערים מהשקעות תורמים להערכת השווי לפי סוכנות הידיעות בלומברג.

בלומברג העריך שעסקאות סינדיקציה עבור סיינפלד הניבו לו כ-465 מיליון דולר, כאשר עוד 94 מיליון דולר הגיעו מעסקת סטרימינג של נטפליקס. לפי החישוב, סיינפלד גם הכניס יותר מ-100 מיליון דולר מאז שנות ה-80 מסיבובי הופעות ובבעלותו נכסי נדל”ן בשווי 40 מיליון דולר, כולל דירה בסנטרל פארק ווסט בניו יורק ונכס בהמפטונס.

הקפיצה הגדולה ביותר בניתוח היא ההנחה שסיינפלד השקיע את כספו החל מ-1990. בבלומברג מציינים כי סיינפלד הפריך את הערכת השווי באמצעות נציג, שכינה את מספר השווי הנקי “לא מדויק” מבלי לספק פרטים נוספים.

“תכנית על שום דבר”, השחקים הראשיים בקומדיית המצבים הפופולרית “סיינפלד” | צילום: שאטרסטוק

לאורך השנים הסדרה האהובה “סיינפלד” זכתה בפרס אמי בקטגוריית הסדרה הקומית של 1993, והייתה מועמדת לפרס זה בכל שנה בין השנים 1992 ו-1998. כמו כן, הסדרה זכתה גם בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר בשנת 1994, בפרס פידובי בשנת 1993, בפרס מבקרי הטלוויזיה בשנים 1992 ו-1993 ועוד פרסים רבים נוספים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן