חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבינה המלאכותית מגיעה לוואטסאפ עם שני פיצ’רים חדשים

הבינה המלאכותית סוף סוף תשתלב באפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עם שני פיצ'רים חדשים מבוססי AI שעתידים להיכנס לשימוש: עריכת תמונות וצ'אטבוט, כך לפי דיווח באתר wabetainfo

וואטסאפ | צילום: שאטסרטוק

עידן הבינה המלאכותית (AI) מגיע לוואטסאפ: עוד בחודש ספטמבר הודיע מארק צוקרברג על מהפכת הבינה המלאכותית בשירותי מטא. אפליקציית המסרים של מעצמת הטכנולוגיה מתכננת להוסיף פיצ’רים חדשים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שיעלו את חווית המשתמש ויהפכו את האפליקציה ליותר ידידותית ונגישה. למשתמש.

כמו שהבטיח עכשיו הוא גם מקיים, האתר wabetainfo, שידוע בעדכוני וואטסאפ, מדווח על 2 פיצ’רים שונים מבוססי AI שעומדים לפרוץ אל חיינו. הפיצ’ר הראשון הוא אפשרות עריכת תמונות באמצעות העזרה של הבינה המלאכותית.

עם AI בעריכת תמונות, ניתן יהיה להוסיף אפקטים אמנותיים לתמונות, למשל שינוי הרקע בתמונות. יהיה גם “כלי סגנון מחדש” שיספק למשתמשים אופציה לשנות את אופן עיצוב התמונות שלהם. יתר על כן, תכונת ה”הרחבה” שתאפשר למשתמשים להתאים את גודל התמונות שלהם לפי הצורך.

הפיצ’ר השני הוא צ’אטבוט, תכונה שתאפשר למשתמשים לשאול שאלות בשורת החיפוש ותבטל את הצורך לפתוח שיחה ידנית עם Meta AI. המטרה היא להנגיש את טכנולוגית ה-AI באופן שיהיה נוח לקל למשתמשים. בנוסף, וואטסאפ גם תציע כמה הנחיות כיצד להתחיל עם השאילתות שלהם, ולשפר את תהליך האינטראקציה.

כפי שדווח ב-wabetainfo הפיצ’רים עדיין נמצאים בתהליך פיתוח ואין צפי מתי ישוחררו למשתמשים. התכונה החדשה הזו, כמו כל החידושים, תהיה זמינה בחינם למשתמשים ותשפר עוד יותר את חווית השימוש והשיתוף שלהם באפליקציה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן