חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדם נוימן מציע לרכוש את WeWork ביותר מחצי מיליארד דולר

מייסד ומנכ"ל WeWork לשעבר, אדם נוימן, הגיש לאחרונה הצעה לרכישת החברה שפשטה את הרגל תמורת יותר מחצי מיליארד דולר, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת שונים בארצות הברית

מנכ"ל WeWork לשעבר, אדם נוימן | צילום: שאטרסטוק

ישתלט מחדש? אדם נוימן הגיש הצעה של יותר מ-500 מיליון דולר לרכישה חוזרת של WeWork, חברת שיתוף המשרדים שהקים והובילה להערכת שווי של 47 מיליארד דולר לפני שהיא נפלה לפשיטת רגל. אולם, לא ברור כיצד נוימן מתכנן לממן את ההצעה שלו, כך לפי דיווחים שונים בכלי התקשורת בארה”ב.

נוימן הקים את WeWork לפני 14 שנה ובשיאה היא הוערכה בשווי של 47 מיליארד דולר. בשנת 2019 נקלעה החברה למשבר ובסמוך למועד ההנפקה המתוכנן, שווי ההנפקה ירד לטווח של 20–30 מיליארד דולר. לאחר שההנפקה נכשלה נוימן הודיע על פרישתו מתפקיד המנכ”ל.

ההצעה מגיעה שבועות לאחר שהתברר כי נוימן התעניין מחדש בהחזרת החברה ממנה הודח לפני חמש שנים, כך דווח לראשונה בוול סטריט ג’ורנל. WeWork הגישה בקשה לפשיטת רגל בשנת 2023 לאחר שנים של מאבקים, ועבדה עם יועצי פשיטת רגל כדי לבנות מחדש ולייעל את העסק. לכן, חוסר הוודאות לגבי המימון של נוימן, יחד עם הרקורד שלו בחברה, עלולים לבלום את הפתיחות של החברה להצעתו.

wework | צילום: שאטרסטוק

“כפי שאמרנו בעבר, WeWork היא חברה יוצאת דופן ואין זה מפתיע שאנו מקבלים הבעת עניין מצדדים שלישיים על בסיס קבוע. מועצת המנהלים שלנו והיועצים שלנו בוחנים את ההצעות הקיימות, כדי להבטיח שאנחנו תמיד פועלים לטובת האינטרסים ארוכי הטווח של החברה”, אמר דובר WeWork ביום שני בהצהרה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן