חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרוויח הגדול מהנפקת המנייה של פלטפורמת המדיה החברתית Reddit

רדיט ממשיכה לטפס ועומדת נכון להיום על 66 דולר • סך הכל זינקה החברה מאז הונפקה ביותר מ-30% • אחד המרוויחים הגדולים מהנפקת הבכורה הוא סם אלטמן, שבחודש שעבר נודע כי הוא מחזיק ב-8.7% מהפלטפורמה

מניית רדיט נסחרת בבורסה | צילום: שאטרסטוק

מנכ”ל OpenAI סם אלטמן שמחזיק ב-8.7% ממניותיה של Reddit הרוויח 30 מיליון דולר מהנפקת הבכורה שלה בבורסה. אלטמן נחשב למעריץ גדול של הפלטפורמה, שבה היה מעלה פוסטים מדי יום במשך קרוב לעשור. הזינוק של המניה העניק לאלטמן סיבה נוספת להעריץ את הפלטפורמה החברתית.

בחודש שעבר נודע כי מנכ”ל OpenAI יחד עם קרנות וחברות שבבעלותו, הוא למעשה הבעלים השלישי בגודלו בחברה. הנתח של אלטמן ברדיט מתחלק באופן הבא: 4.5% מניות מסוג A ו-9.3% מניות מסוג B. בתשקיף שהגישה Reddit בחודש שעבר לרשות לניירות ערך, היא הציגה את המשמעות של הבינה המלאכותית כאזור צמיחה פוטנציאלי עבורה.

סם אלטמן, מנכ”ל OpenAI | צילום: שאטרסטוק

לפי QZ, איל הבינה המלאכותית סם אלטמן והגופים הקשורים אליו מחזיקים סך הכל ב-12 מיליון מניות של רדיט, כאשר הוא באופן אישי מחזיק בכ-1.7 מיליון מניות.

בינתיים אלטמן יכול לחכך ידיו בהנאה, כאשר רדיט ממשיכה לטפס ועומדת נכון להיום על 66 דולר. סך הכל זינקה החברה מאז הונפקה יותר מ-30% והצליחה להפיג את החששות של משקיעים רבים שנשאו עיניהם להנפקה הטכנולוגית הגדולה ביותר של השנה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן