חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנאי שימוש

תנאי שימוש

משתמש/ת יקר/ה,

אנו מודים לך על כי בחרת להשתמש באתר האינטרנט ו/או האפליקציה ‘ערוץ הכלכלה’  (calcala-tv.co.il) (להלן: ערוץ הכלכלה)

‘ערוץ הכלכלה’ מופעל על ידי ‘ערוץ יהודי ישראלי בע”מ’ (להלן: החברה) המפעילה את ערוץ 14 בטלוויזיה.

במסגרת תקנון זה “משתמש/ת” – כל אדם ו/או תאגיד ו/או גוף כלשהו שרכש מנוי.

כל האמור בתקנון זה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה. כל האמור בתקנון זה בלשון יחיד מתייחס גם לרבים.

 

כללי

שימוש ו/או כניסה לאתר ו/או אפליקציה ו/או שימוש ב’ערוץ הכלכלה’ מבטא ומהווה הסכמה מצדך לתנאי תקנון זה. אם אינך מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינך רשאי לעשות שימוש באתר ו/או באפליקציה ו/או בשירותים לכל מטרה שהיא.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש ותנאים אלו יחייבו מרגע פרסומם באתר ו/או באפליקציה.

השירותים והתכנים הנכללים ב ‘ערוץ הכלכלה’  נועדו אך ורק לשימוש אישי ולא לשימוש מסחרי ו/או סיטונאי, אלא אם צוין אחרת במפורש. המשתמש ישמור בסוד, לא יגלה ולא יעביר לאחר את שם המשתמש שניתן לו ו/או את סיסמאותיו האישיות.

אין לעשות שימוש כלשהו במאגרי הנתונים של ‘ערוץ הכלכלה’  או כל חלק מהם ללא אישור מראש ובכתב של החברה.

את שרותי ‘ערוץ הכלכלה’ ניתן לצרוך באמצעות הטלוויזיה ו/או טלפון סלולרי ו/או מחשב בכל מקרה יחולו תנאי השימוש.

החברה  אינה מתחייבת כי ניתן יהיה לצרוך את השירותים בגרסאות תוכנה שאינן עדכניות ושאינן מתאימות לגרסה התומכת באתר או באפליקציה במועד הרכישה וכן אין היא מתחייבת עם עדכון הגרסאות להמשיך ולתמוך בגרסאות קודמות.

משתמש שיפר תנאי התקנון – יפצה את החברה בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו לה, לרבות שכ”ט עו”ד והוצאות משפט, בעקבות הפרה כאמור.

 

קניין רוחני

זכויות היוצרים והקניין הרוחני באפליקציה, באתר, בשירותים, במידע ובתכנים הנכללים באתר ‘ערוץ הכלכלה’ הינם של  החברה או של צדדים שלישיים שהעניקו לחברה הרשאה להשתמש בהם במסגרת האפליקציה והשירותים כאמור.

לעניין זה- שמות וסימנים מסחריים של האפליקציה, פטנטים ומדגמים של האפליקציה, בין שהם רשומים ובין שאינם רשומים, סודות מסחריים הכרוכים בהפעלת האפליקציה ובהענקת השירותים, עיצוב האפליקציה, מידע טכנולוגי הכרוך בהפעלת האפליקציה, לרבות אך מבלי לגרוע, תוכנות, יישומים, קבצים גראפיים ואחרים וקודי מחשבים וכן טקסטים ו/או כל חומר אחר הכלול באפליקציה (להלן – “המידע”). אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, להציג בפומבי, או למסור לצד שלישי את המידע ו/או כל חלק הימנו. אין לשנות, לפרסם, לשדר, להעביר, למכור, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי כלשהו, במידע ו/או בכל חלק הימנו, אלא בהיתר מראש ובכתב מאת החברה.

 

הגבלת אחריות

שידורי ‘ערוץ הכלכלה’ מתבצעים באמצעות שידור streaming וכתוצאה מכך יתכן והשירותים יופרעו ו/או יופסקו ו/או לא יינתנו כסדרם. החברה לא מתחייבת ששידוריה יהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשביה או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים בחומרה, בתוכנה, בקווים ובמערכות התקשורת, אצל החברה ו/או מי מספקיו ו/או מי מטעמה.

אספקת השירותים ע”י החברה תלוי בין היתר, בצדדים שלישיים, והחברה אינה אחראית לכל מעשה או מחדל של צדדים שלישיים ולא יהיה אחראי לכל נזק ו/או אובדן ו/או הפסד ו/או הוצאה שיגרמו לגולש ו/או לצד שלישי כלשהו כתוצאה ו/או בקשר עם כל מעשה או מחדל כאמור.

החברה ממליץ לנהוג משנה זהירות בקשר עם התכנים המתפרסמים באתר שכן היא אינה שולטת אינה מפקחת ואינה אחראית על המידע ו/או שירותים המופיעים באתר, וכן שירותים ואתרי תוכן של אחרים אליהם קיים קישור (Links) מתוך האתר. החברה  לא תישא בכל אחריות לתכנים המופיעים באתר, תוכנם, מהימנותם, דיוקם, אמינותם והשפעתם על המחשבים של הגולשים באתר וכן לכל נזק, אי נוחות, אבדן, עוגמת נפש וכיוצא באלה תוצאות, ישירות או עקיפות שייגרמו לגולש, לרכושו, או לכל צד שלישי בשל שימוש בתכנים אלה.

החברה  לא תישא בכל אחריות לתוכן המודעות והמידע המסחרי שיפורסמו באתר. החברה  אינה כותבת, בודקת, מוודאת, עורכת או מבקרת את תוכן פרסומים אלה או אמתותם. האחריות לתוכן המודעות ולמידע המסחרי חלה על המפרסמים בלבד. פרסום המודעות אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים או המוצרים המוצעים בהן למכירה.

כל עסקה  שתבוצע בעקבות מודעה או מידע המתפרסמים באתר, תסוכם ישירות בין המשתמש לבין המפרסם הנוגע בדבר. החברה אינה צד לעסקה כזו, ולא תישא באחריות לשירותים והטובין שיוצעו במודעות המתפרסמות באתר.

כל הסתמכות של משתמש על כל תוכן, מידע, פרסומות, מוצרים, דעות ועמדות המוצגים או המפורסמים באתר ו/או באתרים אליהם קיימת אפשרות הפניה כאמור, לרבות במידע, תוכן, דעות ועמדות המוצגות או המפורסמים שם, נעשה על פי שיקול דעת המשתמש ועל אחריותו הבלעדית.

החברה אינה מתחייבת כי כל הקישורים (“לינקים”) שיימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו את המשתמשים לאתר אינטרנט פעיל. החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל על פי שיקול דעתו הבלעדי. העובדה שמופיע באתר קישור לאתר אחר אינה מהווה אישור לכך שהמידע באותו אתר הינו מלא, מהימן, עדכני או אמין.

 

הגנת הפרטיות

השימוש באתר והשימוש בשירותים הכלולים בו מהווה הסכמה מצד ה לכך שהחברה תוכל לבצע פיקוח ממוחשב על השימוש שעושה כל משתמש בשירותים באמצעות “עוגיות” ו/או אמצעים דומים. החברה  רשאית להשתמש בכל מידע כאמור, לצורך בקרה ו/או פיקוח ו/או פיתוח ו/או שמירה על איכות השירותים, רמתם ותקינותם ו/או לצורך קיום הוראות כל דין, ו/או לצרכיה ובכלל זה שירות וסקרים של החברה.

החברה  תשמור על פרטיות המשתמשים ולא תגלה למי שאינו מורשה לכך עפ”י דין, רשימות או מסמכים בהם רשומים שם ומען המשתמש או כל מידע אחר בנוגע אליו, למעט פרטים ונתונים פומביים שפורסמו על ידי המשתמש עצמו.

ההסכמה לתנאי השימוש מהווה גם הסכמה של המשתמש לקבלת הודעות פוש PUSH NOTIFICATIONS)). ככל והמשתמש אינו מעונין בכך קיימת האפשרות לחסום את אפשרות זו.

הסכמה לתנאי השימוש הינה גם הסכמה לכך שיעשה שימוש בפרטיך לשם קבלת עדכונים ו/או חומר ו/או מידע פרסומי ו/או שיווקי בכל אמצעי תקשורת (ווטסאפ, מייל, הודעות SMS וכד’).

החברה לא תישא בכל אחריות לחשיפת פרטי משתמש של משתמש, או כל שימוש לרעה במידע זה, בנסיבות בהן המשתמש לא שמר את שם המשתמש בסודיות, או מסר אותו לצד שלישי, או לא עדכן את סיסמתו.

 

תכני משתמשים

כל תוכן שמשתמש העלה ו/או יעלה לאתר (לרבות בכל אחד מהשירותים המוצעים באתר), ובכלל זה (בין היתר) מילים, תמונות, וידאו, תכני שמע (קול), תוכנה, שילוב של וידיאו ותכני שמע, עיצוב, דף אינטרנט אישי (כהגדרתו להלן) או כל חומר אחר (להלן – “תכני גולשים”), הינו בבעלותו ובאחריותו הבלעדיות של המשתמש שהעלה אותו.

כל זכות (ככל שקיימת) בתכני משתמש (בין היתר זכויות קניין רוחני מכל סוג שהוא), שייכות למשתמש שהעלה את התוכן לאתר (על פי הצהרתו בתנאי השימוש). לצורך השימוש בתכני המשתמש, יש לקבל את רשותו.

שימוש בתכני משתמש, ללא אישור ממנו, מהווה, בין היתר, עבירה על חוק זכות יוצרים.

יחד עם זאת, בעת העלאת תכנים לאתר, נותן המשתמש בכך הסכמה כי כל עוד האתר פעיל, ייעשה שימוש בתכני המשתמש שהעלה לאתר, כפי שנפרט להלן, בלא שהשימוש יזכה בתשלום, אלא אם כן סוכם אחרת בהסכם נפרד ולא יהיה בשימוש זה משום הפרה של תנאי השימוש ו/או עבירה על חוק זכות יוצרים או על כל חוק אחר.

החברה רשאית לעשות כל שימוש בתכני המשתמשים כמתואר בתנאי השימוש, לרבות השימושים הבאים:
החברה רשאית להציג את תכני המשתמשים באתר ובאתרים עמם היא מצויה בשיתוף פעולה.

החברה רשאית לבצע בתכנים כל פעולה טכנית הנדרשת לצורך מימוש מטרות האתר, הפעלת האתר, הצגת התכנים באתר ולצורך מימוש ההרשאות המפורטות בסעיף זה (לרבות בין היתר הקלטה, העתקה, אחסון, המרה ושידור).

החברה רשאית לעשות שימוש בתכני הגולש לצורך יחסי ציבור וקידום האתר.

החליטה החברה לעשות שימוש בתוכן הגולשים ו/או לפרסם אותו באופן כלשהו, היא רשאית לערוך כל תוכן כזה ו/או לקצרו ו/או לשלבו עם כל חומר אחר .
כמו כן החברה רשאית לעשות בתכני המשתמשים שימושים נוספים על פי שיקול דעתה, ככל שהם סבירים או מקובלים בתחום תכני הגולשים באינטרנט.

 

אחריות לתכני משתמשים

משתמש אינו רשאי להעלות לאתר כל תוכן ועל התוכן לעמוד בתנאים הקבועים בתנאי השימוש.

בהמשך תנאי השימוש נפרט סוגים שונים של תכנים והתבטאויות שמשתמש רשאי לפרסם באתר.

הרשימה האמורה איננה רשימה סגורה ויתווספו אליה מעת לעת תכנים והתבטאויות שהחברה תהיה סבורה שיש למנוע פרסומם באתר. יש לראות ברשימה זו ככוללת גם תכנים והתבטאויות האסורים על פי כל דין, גם אם לא צוינו בתנאי השימוש במפורש. זכור כי המשתמש אינו רשאי להעלות לאתר כל תוכן אשר אינו עומד בדרישות הדין ו/או תנאי השימוש ו/או פוגע בזכות של צד שלישי כלשהו.

כאמור בתנאי השימוש, להחברה הזכות להסיר תכנים של משתמש מהאתר או לחסום את ההשתתפות בו.

אחריות המשתמש על התכנים שהוא מעלה לאתר, תחול בין אם החברה ניצלה את זכותה ובין אם לאו.

מעצם העלאת תכנים  לאתר, מצהיר המשתמש שהוא הבעלים של כל הזכויות הרלוונטיות בהם לצורך עמידה בהוראות תנאי השימוש וכי אינו מפר כל דין או פוגע בצד שלישי בהעלאתם או בפרסומם.

למען הסר ספק ובנוסף לכל המפורט בתקנון האתר, מובהר כי להחברה אין כל אחריות לכל פרסום המתבצע באתר על ידי צד שלישי, לרבות לתוכנו, לדיוק האמור בו ולהשלכותיו.

במידה ויפר המשתמש זכויות או דין מכל סוג שהוא או הוראה כלשהי בתנאי השימוש, מייפה המשתמש את כוחה של החברה להסיר מעצמה כל אחריות ולהעביר למשתמש כל תביעה בנושא.

המשתמש מתחייב לפצות ולשפות את החברה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן או הוצאה, מכל מין וסוג שהוא (לרבות הוצאות משפטיות), שנגרמו או ייגרמו להחברה ו/או למי מטעמה, הקשורים (במישרין או בעקיפין) לתכנים שהעלה או פרסם באתר ו/או בקשר להפרה של המשתמש את הוראות תנאי השימוש או את הוראות הדין או פגיעה בצד שלישי כלשהו; וזאת מיד לאחר דרישתה הראשונה של החברה, וזאת בנוסף לכל זכות העומדת לעכשיו על פי כל דין.

 

מחיקת תכנים שהעלו משתמשים        

החברה רשאית (אך אינה חייבת) להסיר, למחוק או לא להרשות פרסום של תכנים באתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי. החברה לא תהיה חייבת לעדכן את המשתמש קודם להסרת או מחיקת התכנים ולא תהיה חייבת במתן הסבר לסיבה להסרת התכנים.

מבלי לגרוע מהאמור, היה ויובא לידיעת החברה מידע אודות תוכן שהועלה לאתר על ידי משתמש, ואשר מהווה הפרה של כל דין, פוגע באופן כלשהו בצד שלישי או מפר הוראה מתנאי השימוש, תהיה החברה רשאית להסיר או למחוק את התוכן או לחסום אותו לצפייה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

תשומת לב המשתמש לאמור בפסקה זו כשהוא מעלה תכנים לאתר, וככל שהתוכן יקר לליבו, יש לשמור ממנו העתק.

 

 

 

היעדר אחריות החברה בעניין תכני המשתמשים        

המשתמש אחראי באופן בלעדי על תכני הגולשים שהוא מעלה או מפרסם באתר.

החברה אינה אחראית לתוכן, לצורה, למהימנות, לאמינות ולדיוק של תכני גולשים, ובכלל זה אינה אחראית לפגיעה או להפרה זכויות צד שלישי או הפרה של הדין בקשר עם תכני גולשים או בקשר עם שימוש כלשהו של גולשים באתר.

כשאר התכנים המופיעים ברשת האינטרנט, חשופים גם תכני המשתמשים לצפייה ולשימוש על ידי כל משתמש אחר ברשת, ועכשיו אינה אחראית לאבטחתם, לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה שיגרמו לגולש או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מכך.

החברה איננה אחראית לתגובות שיעוררו תכני המשתמש או לשימוש שיעשו אחרים בתכני המשתמשים (למשל, פגיעות בזכויות קניין רוחני). אנא זכור זאת, בין היתר כשאתה מפרסם תוכן אשר עלול לפגוע או להתגרות בכל אדם אחר.

 

היעדר אחריות החברה בעניין התקשרות משתמש עם צדדים שלישיים

ככל שהמשתמש יתקשר עם צד שלישי, כל תנאי ההתקשרות יסוכמו ישירות בין המשתמש לבין הצד השלישי, והחברה לא תהא צד להתקשרות.

החברה אינה אחראית בשום דרך, ולא תישא באחריות כלשהי, על נזקים או טענות אחרות, שיהיו למשתמש כתוצאה מהתקשרויות כאלה.

 

היעדר אחריות החברה על פעילויות שמאורגנות על ידי משתמשים

החברה לא הסמיכה כל גורם שהוא לארגן מטעמה פעילות כלשהי, מחוץ לזירה הווירטואלית של האתר ו/או האפליקציה או במסגרתה, אלא אם כן תפורסם הודעה מפורשת אחרת על ידי החברה עצמה.

במידה והאתר ישמש כפלטפורמה לארגון פעילות כלשהי מחוץ לזירה הווירטואלית, החברה לא תהיה אחראית לפעילות זו ולא תישא בכל אחריות לכל נזק, שעלול להיגרם בקשר עם פעילות זו.

במידה וברצון המשתמש  לקחת חלק בפעילות כזו וקיים ספק אם אותה פעילות מאורגנת על ידי החברה עצמה, אנא צור קשר עם מערכת החברה וברר את העניין.

משתמשים הבוחרים לעשות שימוש באתר לצורך ארגון פעילויות, מתחייבים (בעצם ארגון הפעילות) לפצות ולשפות את החברה בגין כל חבות אשר תצמח לה (ככל שתצמח לה) בגין אותן פעילויות.

תלונות בנוגע לתכני גולשים

בכל שאלה או בקשה הנוגעות לשימוש באתר, תוכל לפנות להחברה בעמוד יצירת קשר
לצורך הגשת תלונה בנוגע לתכני משתמשים (כהגדרתם לעיל), אנא ציין בפנייתך קישור (link) למיקום המדויק בו מופיע התוכן אשר בקשר אליו ברצונך להתלונן. בלא קישור כאמור, לא נוכל לטפל בפנייתך.
פנייתך חשובה לנו. דע כי כל הפניות והתלונות נקלטות במערכת החברה.

יחד עם זאת, היות וברצוננו לתת לפנייתך את תשומת הלב המרבית ולבדוק אותה לעומקה, הטיפול בה לעתים יארך זמן מה. זכור גם שלעתים מטבע הדברים בקשותיך מנוגדות לזכויותיהם של משתמשים אחרים, ולכן עלינו לבדוק את הדברים גם עמם בטרם טיפול.

אנא ציין בכל פניה את שמך המלא ופרטי ההתקשרות עמך לצורך בירורים, ככל שידרשו.

כתובת מייל לפניות: [email protected]

הצהרות והתחייבויות המשתמשים

משתמש  המעלה תכנים לאתר מצהיר ומתחייב כי כל התכנים יהיו בהתאם להוראות תנאי השימוש והדין. יש להימנע מפגיעה בגולשים אחרים ואף בצדדים שלישיים שאינם צפויים להשתמש באתר. כמו כן, יש להישמע להוראות ההפעלה ולהנחיות שימסרו לך מעת לעת;

מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת בתנאי השימוש, הנך מצהיר ומתחייב כלפינו כדלקמן:

  • לא להעלות תכנים שיש בהם לשון הרע;
  • לא להעלות תוכן שיש בו או בפרסומו כדי להוות עילה לתביעה או תוכן העלול לגרום נזק לצד שלישי כלשהו לחברה ;
  • לא להעלות כל תוכן שיש בהעלאתו או פרסומו (לרבות בהתאם לתנאים הקבועים בתנאי השימוש) משום פגיעה בקניין רוחני של צד שלישי, בין היתר זכויות יוצרים, זכויות מבצעים, סמני מסחר, שמות מסחריים, מדגמים, פטנטים וכדומה;
  • לא להעלות כל תוכן שיש בהעלאתו או בפרסומו משום פגיעה בזכויות צד שלישי, בין היתר גילוי סודות מסחריים, הפרת זכויות חוזיות, הפרת חובות אמון, עוולות מסחריות וכדומה;
  • לא להעלות כל תוכן שהוא או פרסומו אינם חוקיים או מהווים (או עלולים להוות) הפרה של דין כלשהו או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל;
  • לא להציק או להטריד משתמשים אחרים ובכלל זה (בין היתר) לא לערוך “משפטי שדה” למשתמשים אחרים וכן להימנע מהצעות מגונות למשתמשים אחרים;
  • לא להעלות תכנים בעלי אופי גזעני או תכנים שיש בהם כדי להסית לגזענות;
  • לא להפריע או לנסות להפריע להתנהלותו התקינה של האתר;
  • לא להעלות תכנים בעלי אופי בוטה, מגונה, גס או בלתי הולם;
  • לא להעלות תכנים בעלי אופי מאיים;
  • לא להעלות תכנים פורנוגרפיים, תכנים המהווים תועבה או תכנים בעלי אופי מיני בוטה;
  • לסמן תכנים המיועדים למבוגרים תחת הקטגוריה “למבוגרים בלבד”;
  • לא להעלות תכנים שעלולים לפגוע ברגשות הציבור או שיש בהם כדי להעליב;
  • לא להעלות תוכן המהווה פגיעה בפרטיות או חדירה אליה או חומר הפוגע בצנעת הפרט בכל דרך אחרת;
  • לא לפרסם פרטים אישיים של משתמשים אחרים, לרבות זהותם של המשתמשים (אלא אם כן פרסמו אותה) ופרטי ההתקשרות עמם;
  • לא לאסוף נתונים על גולשים אחרים;
  • לא לכלול כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם;
  • לא להתחזות לאדם אחר, למשתמש אחר או למי מטעם החברה;
  • לא להעלות תוכן שיש בו המרדה או הסתה;
  • לא להעלות תכנים ו/או להפיץ באמצעות משלוח הודעה אלקטרונית או משלוח הודעת מסר קצר ו/או תוכן שמטרתו לעודד מוצר ו/או שירות ו/או להוציא כספים בכל דרך אחרת, שלא על-פי בקשת הנמענים ו/או באופן המוני;
  • לא לכלול תכנים הנוגעים, במישרין או בעקיפין, לשירותי סלולר ו/או לציוד קצה, ו/או לכל סוג של שירות שניתן או יינתן במישרין או בעקיפין על ידי מי ממפעילי הסלולר, אלא אם אושר מראש ובכתב על-ידי מפעיל הסלולרי;
  • לא להציף את האתר או כל חלק או שירות בו, בהודעות סרק או בהודעות חוזרות, באופן העלול לפגוע באתר או בשימוש בו;
  • לא לנקוט בכל פעולה מלאכותית כדי לקדם תכנים שלך באתר או כדי לזכות בתחרויות וכדומה;
  • לא לערוך או לפרסם כל פרסום מסחרי, סקרים או תחרויות, אלא במקומות המיועדים לכך ככל שישנם ובכפוף ליתר הוראות תנאי השימוש;
  • לא להשתמש בשירותי האתר לצורך ביצוע מעשה או פעולה האסורים על פי כל דין;
  • לא לחדור לחומר או לקבצי מחשב שלא כדין או להעביר למחשבים אחרים תוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף-מחשב (“וירוס”), לרבות תוכנות-עוינות הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (worms) ואנדלים, (vandals) יישומים מזיקים malicious) applications) וכדומה, ולא לבצע כל פעולה אחרת הנוגדת את הוראות חוק המחשבים, התשנ”ה – 1995;
  • לא לפרסם, להציע למכור או להציע להעביר טובין או שירותים למטרות מסחריות או בניגוד לכל דין;
  • לא לכלול סיסמאות, שמות משתמש ופרטים אחרים, המאפשרים שימוש בתוכנות מחשב, קבצים דיגיטליים, אתרי  אינטרנט או שירותים הטעונים הרשמה או תשלום, בלא תשלום או הרשמה כאמור;
  • לא לכלול כל חומר העלול להטעות צרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א- 1981;
  • לא להעלות תוכן שהוא שקרי, מטעה או שהסתמכות עליו עשויה לגרום נזק ישיר או עקיף לצד שלישי כלשהו;
  • לא להשתמש באתר על מנת לארגן כל פעילות אשר עשויה לגרום נזק ישיר או עקיף לצד שלישי כלשהו;
  • לא להפנות לכל קישור (link) או לתת כל הפניה אחרת לחומר שפרסומו נאסר לפי מסמך זה;
  • לשמור בסוד ולא לגלות או להעביר, את סיסמאותיך האישיות (בכלל זה שם משתמש וסיסמת כניסה).

 

ניתוק, הפסקה ושינויים

החברה רשאית להסיר תכנים או שירותים מסוימים או בלתי מסוימים, או להטיל עליהם מגבלות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, למשתמש מסוים או לכלל המשתמשים, וזאת ללא צורך במסירת הודעה על כך למשתמשים, ובכלל זה לחסום, לנתק, להגביל ולהפסיק את השירותים מכל סיבה שהיא. שימוש באתר הינו ויתור על כל טענה בדבר הסתמכות על השירותים שהאתר/אפליקציה מספקים.

בנוסף, תוכל החברה לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו, השירותים המוצעים בו, היקפם וזמינותם וכל היבט אחר הכרוך בהם – והכל, בלא צורך להודיע למשתמשים. למשתמש לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

גיבוי התכנים

החברה נוקטת באמצעי זהירות סבירים על מנת לשמור ולשמר את התכנים שהמשתמש מעלה לאתר, למנוע גישה לא מורשית אליהם וכן למנוע פגיעה מכל סוג לרבות מחיקתם.
עם זאת, מומלץ לגבות את התכנים שמעלה המשתמש ולשמור העתק מהם.
במקרה של פגיעה מכל סוג שהוא בתכנים שהעלה משתמש (לרבות מחיקתם על ידי החברה), לא תחול כל אחריות על החברה מ ואתה לא תהיה זכאי לכל פיצוי בגין התכנים שנמחקו או בגין כל נזק אחר בקשר לכך

המחאת זכויות

החברה רשאית להמחות ו/או להעביר תנאי השימוש ו/או את זכויותיה ו/או חובותיה על פי תנאי השימוש, כולן או חלקן, לרבות באמצעות מתן רישיונות או רישיונות משנה, לצדדים שלישיים.

הדין החל וסמכות שיפוט

דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת בת”א-יפו בלבד.

 

תאריך עדכון: 07/2024

דילוג לתוכן