חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד החינוך יפעיל בחופשת פסח מסגרות לתלמידים המפונים

כל התלמידים שפונו מבתיהם מגילאי גן ועד כיתה יב', ישתתפו במסגרת העשרה חינוכית וחברתית בחג הפסח • המסגרות ימומנו במימון מלא של משרד החינוך, ויתופעלו באמצעות החברה למתנ"סים, ללא עלות להורים

מפונים בבתי מלון בים המלח | צילום: יוסי זמיר/פלאש 90

בשל מלחמת “חרבות ברזל”, כל התלמידים שפונו מבתיהם בהחלטת ממשלה, מכיתת גן ועד כיתה יב’, ישתתפו במסגרת העשרה חינוכית וחברתית גם בחופשת החג. משרד החינוך אף מודיע היום , כי בתי הספר וגני הילדים של החגים, שיועדו עד כה לתלמידי גני הילדים וכיתות א’-ג’ יורחבו במהלך חופשת חג הפסח גם לתלמידי כיתות ד’-יב’ שפונו מבתיהם בצפון או בדרום בהחלטת ממשלה.

המסגרות לתלמידים אלה יפעלו במימון מלא של משרד החינוך, ללא כל עלות להורים. הפעלת מסגרות אלה תעשה באמצעות החברה למתנ”סים. הפעילות תתמקד גם בצמצום פערים לימודיים לצד העשרה ורגשי, בדגש על אוריינות לשונית גם בחברה הערבית.

הן יכללו פעילויות העשרה מגוונות, משחקי חברה ופעילויות תנועה. המסגרות לתלמידי כיתות ד’-ו’ שפונו מבתיהם, כוללות גם טיולים, ללא לינה, ופעילויות חווייתיות ייחודיות וצפייה במופעי תרבות. המסגרות לתלמידי כיתות ז’-יב’ שפונו מבתיהם יפעלו במתחמי נוער ברשויות המקומיות, בין השעות 16:00 אחר הצהריים ל- 24:00 בלילה. במתחמים אלה יתקיימו מגוון הופעות תרבות, סדנאות יצירה, אפייה ובישול, טיולים והפעלות שונות לבני ובנות הנוער.

לצד זאת, מציין משרד החינוך כי יפעיל במהלך חופשת הפסח מסגרות לכלל תלמידי גני הילדים וכיתות א’-ג’, בעלות סמלית להורים, בהתאם לאשכול החברתי-כלכלי בשעות הבוקר, גם בחברה הערבית. גם שם הפעילות במסגרות אלה תתמקד בחיזוק הכישורים החברתיים של התלמידים ובמתן כלים להתמודדות רגשית, באמצעות מגוון משחקים קבוצתיים ופעילויות אמנות, תנועה, יצירה ואוריינות לשונית.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן