חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ”ל הבנק הגדול בארה”ב: ה-AI יכולה לחולל מהפכה בעולם – כמו שעשה האינטרנט

במכתב שנתי למשקיעים כתב מנכ"ל הבנק הגדול בארה"ב כי "בינה מלאכותית יכולה להיות אחת ההתקדמות המשמעותיות ביותר עבור האנושות"

ג'יימי דיימון, מנכ"ל ג'יי. פי. מורגן | צילום: שאטרסטוק

ג’יימי דימון, מנכ”ל ג’יי.פי מורגן (JPMorgan) פרסם ביום שני את מכתבו השנתי לבעלי המניות בו דן בהשלכות של בינה מלאכותית (AI) על פעילותו של המלווה הגדול ביותר בארה”ב והכלכלה בכללותה. “ל-AI יכולה להיות השפעה דומה כמו למכבש הדפוס, לחשמל ולאינטרנט”, כך לפי סוכנות הידיעות בלומברג. 

דיימון, מיליארדר שמוביל את ג’יי.פי מורגן צ’ייס מאז 2006, הזכיר את הבינה המלאכותית לבעלי המניות של הבנק המתייחס לבעיות ספציפיות שהחברה מתמודדת איתה. הוא אמר כי לבינה המלאכותית תהיה השפעה כוללת על חלק גדול מהעסקים והחברה, למרות שהפוטנציאל המלא של הטכנולוגיה עדיין לא מומש.

“למרות שאיננו יודעים את ההשפעה המלאה או את הקצב המדויק שבו בינה מלאכותית תשנה את העסק שלנו – או כיצד היא תשפיע על החברה בכללותה – אנחנו משוכנעים לחלוטין שההשלכות יהיו יוצאות דופן ואולי גם משנות את השינויים כחלק מההמצאות הטכנולוגיות הגדולות של מאות השנים האחרונות: חשבו על הדפוס, מנוע הקיטור, החשמל, המחשוב והאינטרנט, בין היתר”, כתב דיימון.

בינה מלאכותית | צילום: שאטרסטוק

דיימון אף ציין שהבנק החל להשתמש בבינה מלאכותית לפני כעשור, ומאז התייחס לכך לראשונה במכתב בעל המניות שלו ב-2017, החברה “הצמיחה את ארגון הבינה המלאכותית שלנו באופן מהותי” ו”כוללת כעת יותר מ-2,000 תוכנות המבוססות AI, מומחים ומדעני נתונים.”

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

עוד כתבות מעניינות

דילוג לתוכן