חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וורן באפט חושף – זו החברה שהשקיע בה כמעט 7 מיליארד דולר

המשקיע האגדי חושף את המניה המסתורית שבה השקיע מיליארדי דולרים לאחר ששמר אותה בסוד במשך שנה - והיא מזנקת מיד ב-8% לשיא • הקרן של באפט, ברקשייר האת'וויי, חשפה ביום רביעי את אחזקותיה של 6.7 מיליארד דולר

וורן באפט, יו"ר ברקשייר האת'וויי | צילום: שאטרסטוק

ברקשייר האת’ווי של וורן באפט חשפה ביום רביעי כי היא מחזיקה נתח בשווי 6.7 מיליארד דולר בחברת צ’אב (Chubb) הפועלת כחברת אחזקות בתחום הביטוח ומספקת מגוון מוצרי ביטוח בתחום הרכוש והנזיקין. 

ברקשייר חשפה את ההשקעה שהיא בונה במהלך תשעת החודשים האחרונים בהגשה רבעונית לרשות ניירות ערך. החברה אמרה כי היא החזיקה בכמעט 26 מיליון מניות צ’אב בסוף מרץ, מה שהעניק לה 6.4% ממניות החברה. מניית צ’אב זינקה ביותר מ-7% במסחר לאחר שעות הפעילות ונמכרה ב-271.82 דולר לאחר שנחשפה ההשקעה של ברקשייר.

Chubb | צילום: שאטרסטוק

ברקשייר האת’ווי, בהובלתו של וורן באפט, דיווחה על זינוק מרשים ברווח התפעולי ברבעון הראשון של השנה: ברקשייר מכרה קצת יותר מ-116 מיליון מניות של אפל ברבעון מהווים כ-13% מהמניות, זאת כדי לצמצם את ההשקעה הגדולה ביותר שלה. אבל היא עדיין מחזיקה בכמעט 790 מיליון מניות של אפל, ובאפט אמר לבעלי המניות שהוא מצפה שיצרנית האייפון תישאר חזקה לטווח ארוך.

למה זה מעניין? וורן באפט נחשב למשקיע אגדי – לרוב מה שהוא משקיע בו הופך לזהב. בשנתיים האחרונות זה בזכות אפל שמהווה קרוב לרבע מהתיק שלו, אבל גם ההשקעות הפרטיות בתחומי הביטוח, האנרגיה המתחדשת וחברות הנפט.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן