חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוך 12 שניות בלבד: גנבו 25 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים

לפי האישום, שני אחים שלמדו באוניברסיטת MIT היוקרתית בארה"ב מואשמים בגניבת 25 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים • השניים עשו זאת באמצעות השגת גישה במרמה לעסקאות ממתינות ושינוי התנועה של המטבעות - בכך הם פגעו בשלמות הבלוקצ'יין

מטבעות ביטקוין, קריפטו | צילום: שאטרסטוק

שני אחים שלמדו במכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס (MIT) נעצרו ביום רביעי באשמת ביצוע תכנית מתקדמת לניצול שלמות הבלוקצ’יין של אתריום וגניבת מטבעות קריפטוגרפיים בשווי 25 מיליון דולר, כך לפי דיווח של רשת BBC. 

התובעים הפדרליים במנהטן כינו את התוכנית שבוצעה על ידי אנטון פרייר-בואנו, בן 24, וג’יימס פרייר-בואנו, בן 28, “רומן” ואמרו כי המקרה מהווה את הפעם הראשונה שבה הונאה כזו הייתה מושא להאשמות פליליות בארה”ב.

השוד התרחש באפריל 2023, בו נגנבו 25 מיליון דולר מסוחרים תוך 12 שניות בלבד על ידי השגת גישה במרמה לעסקאות ממתינות ושינוי התנועה של מטבעות קריפטוגרפיים, כך מסרו הרשויות. 

שני האחים למדו ב-MIT בקיימברידג’, מסצ’וסטס, שם הם למדו מדעי המחשב ומתמטיקה ופיתחו את הכישורים וההשכלה שעליהם הסתמכו על מנת לבצע את ההונאה שלהם.

בכתב האישום נטען כי במשך חודשים, האחים פרייר-בואנו תכננו לתמרן ולחבל בפרוטוקולים המשמשים לאימות עסקאות ב-Ethereum blockchain, ספר חשבונות ציבורי המתעד כל עסקה המתבצעת באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים.

התובעים אמרו שהם עשו זאת על ידי ניצול פגיעות בקוד התוכנה הנקראת MEV-boost המשמשת את רוב המשתמשים של רשת האתריום, שאחראים לבדוק שעסקאות חדשות תקפות לפני שהן מתווספות לבלוקצ’יין.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן