חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגרש באולפני הרצליה נמכר ב-142.5 מיליון שקל לבניית 94 דירות

רשות מקרקעי ישראל פרסמה את תוצאות המכרז על הקרקע באולפני הרצליה בשטח של 3.8 דונם • הזוכות הן המציעות היחידות – אפריקה ישראל, תדהר ולוזון • פרויקט זה הוא רק חלק מתוכנית גדולה להקמת שכונת מגורים עם 350 יח"ד

שכונת מגורים, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

הושלם המכרז לשיווק הקרקע באולפני הרצליה: רשות מקרקעי ישראל פרסמה כי במכרז על הקרקע בשטח 3.8 דונם, שהיא חלק מאולפני הרצליה, זכתה השותפות בין החברות אפריקה ישראל, תדהר השקעות ולוזון. החברות ישלמו יחד כ-142.5 מיליון שקל על הקרקע לבניית 94 יחידות דיור.

במכרז זה לא היו קופצים למרות שמדובר באיזור ביקוש מרכזי כמו הרצליה, השותפות בין שלוש החברות הייתה בעצם המציעה היחידה במכרז זה. מחיר המינימום במכרז עמד על 122.7 מיליון שקל, כך שהצעת החברות הייתה גבוהה בכ-20 מיליון שקל. בנוסף לתשלום על הקרקע ישלמו החברות למדינה הוצאות פיתוח של 2.3 מיליון שקל.

המכרז שהושלם כעת הוא חלק מתוכנית רחבה הרבה יותר להקמת שכונת מגורים במתחם אולפני הרצליה שבה צפויים להיבנות כ-350 יחידות דיור. בשכונה כולה מתוכננים לקום 4 בנייני מגורים עד 15 קומות עם קומת קרקע, גג טכני ושתי קומות מרתף, לצידו של כל בניין בשכונה יוקם בניין נוסף בן שלוש קומות עם קומת קרקע ושתי קומות מרתף. עוד מתוכנן בשכונה במתחם, מוסדות ציבור, תשתיות דרכים, מתחם לשימור אולפני הרצליה ושטחים פתוחים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן