חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמנכ”ל תפעול בחברת וולט נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות מס בכ-230 מיליון שקל

על פי החשד סמנכ"ל התפעול היה מעורב באופן ישיר בקיזוז בספרי הנהלת החשבונות של חברת וולט • חשבוניות המס שקוזזו חשודות כפיקטיביות והמס בגינן עומד על כ-34 מיליון שקל

שליח וולט בתל אביב | צילום: שאטרסטוק

רשות המיסים מדווחת היום (ב’) כי סמנכ”ל תפעול בחברת משלוחי האוכל “וואלט אנטרפריזס ישראל” חשוד בקיזוז חשבוניות מס פקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

החקירה שבוצעה ביחידות החקירות של המכס והמע”מ בת”א העלתה את החשד כי סכום החשבוניות החשודות כפיקטיביות שקוזזו בתקופה שבין ינואר 2021 ועד היום מסתכם בכ-230 מיליון שקל והמס בגינן הוא כ-33.5 מיליון שקל. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

על פי החקירה שהתנהלה, חברת וולט אנטרפריזס בע”מ קיזזה בספרי הנהלת החשבונות שלה חשבוניות מס החשודות כפיקטיביות על שם חברת תלוש לעצמאי טי.בי. או בע”מ, בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבות ישירה של סמנכ”ל התפעול בחברה

מרשות המיסים נמסר כי בבקשה למעצר נטען גם כי קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט והתנהלות לקויה באופן עקבי תוך עשיית דין לעצמם. החשוד נחקר במשרדי היחידה ומסר גרסתו. השופט גיל גבאי שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 100 אלף שקל והפקדת מזומן של 100 אלף שקל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן