חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי 8 חודשים: דלתא איירלנייס חוזרת לישראל

חברת דלתא האמריקאית חוזרת לישראל לאחר הפסקה ארוכה וצפויה להפעיל טיסות לארבעה יעדים בארה"ב • חזרתן של חברות התעופה הזרות צפויה לעזור בהורדת מחירי הטיסות שעלו בחודשים מאז תחילתה של המלחמה

מטוס של חברת התעופה דלתא אירלנייס | צילום: שאטרסטוק

חברות התעופה הזרות חוזרות לישראל: שמונה חודשים בדיוק אחרי שהפסיקה את טיסותיה לישראל בשל המלחמה, דלתא איירליינס מחדשת את טיסותיה לישראל, כך לפי דיווח ברויטרס. 

באוקטובר 2023 רוב חברות התעופה הבינלאומיות הפסיקו את הטיסות לישראל בשל חששות ביטחוניות. לאחר מכן, ראינו חברות תעופה רבות משביתות שוב את השירות בסוף אפריל, בשל המתקפה האיראנית על ישראל. 

בעדכון האחרון, דלתא אישרה כי החברה תחדש את קו ניו יורק לתל אביב. פעילות הקו היומי ב-7.6.2024, עם שבע טיסות שבועיות שיציעו כ-2,000 מושבים בטיסות לניו יורק. כמו גם, תפעיל טיסות ללוס אנג’לס, מיאמי ובוסטון. 

בדלתא טוענים כי ההחלטה לחדש את אורות ישראל באה בעקבות הערכת סיכונים ביטחונית נרחבת, וכי החברה ממשיכה לעקוב מקרוב אחר המצב בישראל בשיתוף עם שותפים ממשלתיים ופרטי.

לאחר פתיחת טרמינל 1, חברת הלואו קוסט, ריינאייר, חזרה אתמול לפעילות בישראל ותפעיל טיסות ליעדים שונים ביבשת. מי שלא הודיעה עדיין כי תחזור, היא ענקית התעופה אמריקן איירליינס, שנכון להיום השהתה את הטיסות שלה לישראל עד לחודש נובמבר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן