חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבע הקריפטו שהתחיל כבדיחה מתקרב לשווי של מיליארד דולר

שווי השוק של דוג'קוין (DOGE) מתקרב למיליארד דולר בעקבות עלייה של 200% בחודש האחרון • העלייה מגיעה לאחר ירידה של 60% לאחר השקתו

התחיל כבדיחה, מטבע הדוג'קוין | צילום: שאטרסטוק

בדיחה מצחיקה ומתוגמלת היטב: מטבע מם שהונפקו על פי פרוטוקול Runes של ביטקוין מתקרב לשווי שוק של מיליארד דולר לאחר זינוק של 200% במהלך 30 הימים האחרונים.

דוג׳קוין הוא מטבע דיגיטלי שהתחיל את דרכו כמם וצבר קהל מעריצים עצום. השם והלוגו של המטבע הגיעו מהמם של גזע הכלבים היפני שיבה אינו‏. המטבע שנוצר במהלך אירוע חציית הביטקוין הפך למטבע הממים הגדול ביותר בביטקוין ולמטבע הממים השביעי בגודלו בשוק הקריפטו.

בעוד שרוב מטבעות הממים האחרים מונפקים בבלוקצ’יין מהיר במיוחד כמו סולנה ובייס, מטבע ה”DOG” עוזר לבסס את Runes כרשת לגיטימית של ביטקוין.

Runes היא בעצם דרך להפוך עסקאות לזולות ומהירות יותר מהפרוטוקול הרגיל שמטמיע נתונים בבלוקצ’יין הביטקוין על ידי רישום מידע לתוך עסקאות קטנות מבוססות ביטקוין.

מטבעות קריפטו | צילום: שאטרסטוק

ראוי לציין כי מטבעות ממים הם נכסים תנודתיים ביותר בשל העובדה שהם מושפעים בהתבסס על נרטיב מדיה חברתית ולא על מקרה שימוש בסיסי. לאחר השקתו, מטבע ה-DOG צנח ביותר מ-60% תוך שלושה שבועות לפני שצמח בחזרה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

עוד כתבות מעניינות

דילוג לתוכן