חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבורסה לא התרגשה מפרישת גנץ והמדדים עלו; שופרסל מוכרת את פייבוקס לדיסקונט

איגרות החוב הממשלתיות נושקות ל-5% • מדדי הנדל"ן רשמו היום עליות, כמו גם מדד מניות הביטוח • בחג השבועות תתפרסם החלטת הפד בעניין הריבית - לא צפויות הפתעות

אפליקציית פייבוקס | צילום: שאטרסטוק

יום אחרי ההודעה על פרישתו של בני גנץ מהממשלה, המשקיעים לא הגיבו לאירוע באופן מיוחד ומדדי הדגל של הבורסה עלו ביום שלפני היציאה לחופשת שבועות. מדד ת״א 35 הוסיף כשליש האחוז ומדד ת״א 90 עלה בכ-0.9%.

מדדי הנדל״ן בלטו בעליות, כאשר מדד ת״א מניב ישראל ומדד ת״א נדל״ן עלו בכ-2.1%, כל אחד ומדד ת״א בנייה עלה בכ-1.8%. מדד ת״א ביטוח בלט אף הוא בעלייה של כ-1.3% בהובלת מנורה (1.7%+), הפניקס (2%+) ומגדל (1.9%+). מנגד, מדד המניות הדואליות ירד בכ-1.4%, כך עולה מסקירה של יחידת המחקר בבורסה לני”ע בת”א.

נדל”ן בישראל | צילום: שאטרסטוק

בארה”ב המדד צפוי להתמתן, בארץ לא
איגרות החוב הממשלתיות רשמו ירידות שערים של עד כ-0.4%, בהובלת מדדי איגרות החוב הצמודות הארוכות. תשואת איגרות החוב ל-10 שנים המשיכה לטפס זה היום השלישי ברציפות ועומדת כעת על כ-4.96%. איגרות החוב הקונצרניות נסחרו היום (שני) כמעט ללא שינוי.

בעוד יומיים (רביעי) תתפרסם החלטת הריבית של הפד, כאשר הצפי הינו כי תיוותר גם הפעם ללא שינוי. כך ניתן להניח מהאינדיקטורים הכלכליים האחרונים שפורסמו.

גם מדד המחירים לצרכן עומד להתפרסם בארה”ב ובישראל, כשבארה”ב הציפייה היא להתמתנות לקצב שנתי של 3.5%, מקצב שנתי של 3.6% שנרשם בחודש שעבר. בישראל לא צפויה התמתנות באינפלציה. שער הדולר התחזק היום בכחצי אחוז ושערו נקבע על 3.752 שקל. היורו והלירה שטרלינג נחלשו מול השקל.

יו”ר הפד ג’רום פאוול | צילום: רויטרס

נייס מאוד: זינקה ביותר מ-2.5%
דירקטוריון נייס אישר תוכנית רכישה עצמית של מניות בהיקף של 500 מיליון דולר. בנוסף אישר דירקטוריון החברה האצת התוכנית הקיימת לרכישה חוזרת של מניות החברה בהיקף של 300 מיליון דולרים והחברה דיווחה על זכייתה בעסקת Cxone הגדולה ביותר אי פעם באזור APAC. מנייתה החברה רשמה היום עליה של יותר מ-2.5%.

פריון נטוורק עדכנה את תחזיותיה לרבעון השני ולשנת 2024, זאת לאחר שקיבלה הודעה ממיקרוסופט בינג Microsoft Bing בעניין הסרת מספר מפרסמים מהמרקטפלייס שלה, לרבות החברה. מניית החברה נפלה בכ-30%.

שופרסל (1.5%-) הודיעה על משא ומתן למכירת מלוא החזקותיה (49.9%) בפייבוקס לבנק דיסקונט אשר מחזיק בפייבוקס כ-50.1%, בתמורה לכ-77 מיליון שקלים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן