חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיאמי קורצת לעשירים: עוד בית באי הסמוך נמכר בעשרות מיליוני דולרים

שוק היוקרה של מיאמי נמצא בצמיחה ולאחרונה רשימת הבתים שנמכרו באזור ביותר מ-50 מיליארד דולר הולכת ומתרחבת • כעת נמכר בית באי פאלם ביץ' הסמוך למיאמי בכ-62.6 מיליון דולר • גם המיליארדר ג'ף בזוס רכש בעבר אחוזה באי הסמוך למיאמי

קרדיט: shutterstock

ביקוש גדול לבתי היוקרה באזור מיאמי: עוד עסקה גדולה באי פאלם ביץ’ יצאה לדרך, בית שנקנה על ידי יזם ב-2019 ב-10 מיליון דולר, נמכר כעת במחיר שיא של 62.5 מיליון דולר. בתי יוקרה גדולים זוכים לביקוש גדול באזור מיאמי בכלל ובפאלם ביץ’ בפרט, האי הממוקם כ-6 קילומטרים מזרחית למיאמי. פאלם ביץ’ יחד עם איים נוספים הנמצאים בסמוך למיאמי ממגנטים אליהם רוכשי נדל”ן, העסקה החדשה שבוצעה כעת באי נחשבת לאחת מעסקאות הנדל”ן הגדולות ביותר שנעשו אי פעם שם.

הבית החדש שנמכר כולל שבעה חדרי שינה ומשתרע לאורך נתיב מים ארוך המייצר מעין חוף פרטי בסמוך לבית, נתיב המים הוא ארוך מספיק כדי להכיל יאכטה. לבית יש שני מפלסים כולל כניסה מקורה, הוא כולל 10 חדרי רחצה, מרפסות מקורות, מטבח מקורה הנמצא סמוך למים. הנכס המעניין יצא לראשונה לשוק בשנת 2022.

הבית היוקרתי בפאלם ביץ’ הצליח למגנט אליו הרבה מאוד מתעניינים בשל מיקומו באי והוא נכנס לרשימה המפוארת של הבתים שנמכרו באזור מיאמי במחיר של יותר מ-50 מיליון דולר. בחודש מרץ נרשמה המכירה היקרה ביותר במיאמי עם 120 מיליון דולר עבור פנטהאוז בעיר. גם ג’ף בזוס רכש אחוזה לאחרונה באי אינדיאן קריק, הנמצא באזור מיאמי, במחיר של 90 מיליון דולר, הרכישה השלישית שלו באי זה שזכה לכינוי “הבונקר של המיליארדרים”.

מדובר בתופעה חדשה יחסית שבה שוק היוקרה של מיאמי שובר שיאים חדשים, בחודש מאי נחתמו 24 חוזים לבתים צמודי קרקע במחיר של יותר מ-10 מיליון דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן