חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוף טרגי: נמצאה גופתו של איל הטכנולוגיה הבריטי מייק לינץ’

גורם ממשלתי איטלקי הודיע היום כי גופתו של מייק לינץ' נמצאה בין הריסות היאכטה היוקרתית, בתו היחידה שעדיין נעדרת. גם גופותיהם של בכיר בנק מורגן סטנלי ג'ונתן בלומר ואשתו נמצאו וזוהו

איל הטכנולוגיה, מייק לינץ', המכונה גם "ביל גייטס הבריטי" | צילום: שאטרסטוק

גופתו של יזם הטכנולוגיה הבריטי מייק לינץ’ חולצה מהריסות היאכטה שטבעה מול חופי סיציליה, כך אמר היום (חמישי) גורם ממשלתי איטלקי, כך לפי דיווחים בכלי התקשורת הזרים. 

יאכטה המכונה “בייסיאן” נשאה 12 נוסעים ו-10 אנשי צוות ועגנה ליד כפר הדייגים בסיציליה, כאשר נתקלה במה שהרשויות כינו “סופה אלימה” בסביבות השעה 4 לפנות בוקר במהלך יום שני השבוע. 15 אנשים חולצו זמן קצר לאחר הטביעה וגופתו של שף היאכטה, חולצה במהלך מאמצי החיפוש הראשוניים.

שישה בני אדם – בהם לינץ’ ובתו בת ה-18, האנה – נעדרו בימים שלאחר הטביעה. ארבע גופות נשלפו מההריסות ביום רביעי, והפקיד האיטלקי אמר שגופתו של לינץ’ הוצאה מהמים וזוהתה ביום חמישי. הרשויות האיטלקיות עדיין לא אימתו בפומבי את זהות הגופה החמישית ששוחזרה.

הרשויות זיהו ארבע גופות שנשלפו מההריסות הטבועות ביום רביעי. פקיד משמר החופים האיטלקי אמר כי ארבע הגופות שהובאו לחוף על ידי צוללנים זוהו כגופות של שני זוגות: יו”ר מורגן סטנלי הבינלאומי ג’ונתן בלומר ואשתו ג’ודי בלומר ועו”ד כריס מורבילו ואשתו נדה מורבילו.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן