בצל הירידה במכירות מקדונלד'ס: טלטלה בשוק הצי'יפס האמריקני

על רקע הירידה במכירות רשתות המזון המהיר ענקית תפוחי האדמה האמריקנית ויצרנית הצ'יפס הגדולה Lamb Weston החליטה על סגירת מפעל החברה • מספר הלקוחות המבקרים בכל רשתות המזון המהיר ירד ב-2% ברבעון האחרון וב-3% ברבעון הקודם

רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלד'ס | צילום: שאטרסטוק

דרמה בשוק הצ'יפס בארה"ב על רקע הירידה במכירות של מקדונלד'ס ורשתות המזון המהיר האחרות: חברת Lamb Weston, שהיא יצרנית הצ'יפס הגדולה בארה"ב, הספקית המרכזית לרשתות המזון המהיר בארה"ב וביניהן מקדונלד'ס, הודיעה לאחרונה על סגירת מפעל במדינת וושינגטון, כך מדווחת רשת CNN. החברה הודיעה בנוסף כי תפטר 400 עובדים, 4% מכוח העבודה ובנוסף תנתק זמנית את קווי הייצור בתגובה להאטה בדרישת הלקוחות.

ענקית תפוחי האדמה בארה"ב נתקלת בביקוש איטי ועודף היצע על רקע הירידה בביקורים בסניפי הרשתות המזון המהיר. גם מניית החברה צנחה השנה ב-35%. על רקע הירידה בביקורים בסניפים, רשתות המזון המהיר מנסות למשוך לקוחות חזרה באמצעות תפריטים בריאים יותר, כך נמכר פחות צ'יפס עם מנות קטנות יותר של המאכל המטוגן. מקדונלד'ס, הלקוחה הגדולה ביותר של ענקית הצ'יפס האמריקנית, אחראית ל-13% מהמכירות של Lamb Weston's.

בשנים האחרונות ניכרת מגמה של הפחתה בצריכת המזון המהיר בארה"ב, מספר הלקוחות המבקרים בכל רשתות המזון המהיר ירד ב-2% ברבעון האחרון וב-3% ברבעון הקודם בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן