חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקלת ענק בחברת האשראי MAX גרמה חיוב כפול ליותר מ-100 אלף לקוחות

ייתכן כי מספר הלקוחות גדול יותר • במסגרת התקלה, הוזן פעמיים קובץ אחד מבין כ-200 קבצים בהם נמצא המידע על החיובים • החברה: "באופן מיידי בוטל החיוב ונשלחה כמקובל הודעת sms. אין כל שינוי בעסקה המקורית ואין צורך לפנות לבית העסק"

חברת מקס | צילום: שאטרסטוק

יותר מ-100 אלף לקוחות חברת כרטיסי האשראי Max הופתעו לגלות בחשבונותיהם חיובים עתידיים כפולים עבור רכישות ותשלומים שביצעו באמצעות כרטיס האשראי.

החיוב השגוי התרחש בשל תקלה טכנית במערכת המיחשוב של החברה, שהסיבה לה אינה ברורה. החברה זיכתה את הלקוחות, מהלך שהלקוחות יראו בפירוט החיובים לחודש ספטמבר.

במסגרת התקלה, הוזן פעמיים קובץ אחד מבין כ-200 קבצים בהם נמצא המידע על החיובים בכרטיסי האשראי של לקוחות בחודש החולף.

Max מנפיקה כ-4 מיליון כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים לספקים שונים, וכן ללקוחות הבנקים הפועלים, לאומי ו-Pepper, מזרחי טפחות, דיסקונט והבינלאומי.

ב-Max ציינו: “מערכות הבקרה שלנו זיהו תנועה עתידית של חיוב כפול שבוצע בטעות אצל מספר לקוחות מצומצם. בהתאם לכך באופן מיידי בוטל החיוב ונשלחה כמקובל הודעת sms. אין כל שינוי בעסקה המקורית ואין צורך לפנות לבית העסק. ניתן לראות את התיקון בפירוט חיובים באתר ובאפליקציית Max”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן