חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי החגים: פיטורים מאסיביים באינטל ישראל

החברה ממשיכה להתנהל באווירת אי-ודאות מתוחה, לאחר שתהליך הידוק החגורה החל לפני מספר שבועות עם קיום מהלך של פרישה מרצון • אינטל העולמית תבצע צמצום בהיקף 15,000 עובדים

אינטל | צילום: שאטרסטוק

ערב חגי ישראל ישראל נמשכת האווירה המתוחה באינטל ישראל, עם תום מועד הפרישה מרצון ויישום חלק מתכנית הקיצוצים, כאשר הנהלת החברה נערכת לגל פיטורים רחב-היקף הצפוי להתבצע מייד לאחר החגים ולכלול עד 1,000 עובדים.

הדוחות הלא טובים האחרונים של חברת הענק הביאו את הנהלתה להודיע כי תיאלץ לבצע צעדים משמעותיים במטרה להחזירה לצמיחה, גם אם המחיר יהיה כבד מאוד. הפיטורים בישראל הם חלק ממהלך קיצוצים נרחב של אינטל העולמית המיועד לכלול פרישה ופיטורים של כ-15,000 עובדים ולהביא לחיסכון של 10 מיליארד דולרים.

אינטל מעסיקה בישראל כיום כ-12,000 והפיטורים אמורים להתבצע לפי הגדרת הצרכים בחטיבות השונות. לפי הערכות, חטיבות שאינן נוגעות בתחומים טכנולוגיים כגון משאבי אנוש ושיווק ייפגעו פחות מחטיבות הפיתוח והייצור.

בבלוג שפירסם פט גל סינגר, מנכ”ל אינטל העולמית, עם פרסום תוכנית השינוי, הדגיש: ״נוביל התייעלות תפעולית באמצעות פישוט הפורטפוליו שלנו: כל יחידה עסקית תזהה מוצרים בעלי ביצועים נמוכים ונצמצם את המיקוד שלנו בהדרגה למספר קטן יותר של פרויקטים בעלי השפעה גדולה יותר. נבטל אזורי אחריות חופפים, נפסיק עבודה שאינה חיונית, ונטפח תרבות של בעלות ואחריות גדולות יותר״.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן