חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר 3 חודשים ללא זוכה בהגרלה: תושב ארה”ב גרף לכיסו 1.3 מיליארד דולר

משתתף בהגרלת הפאוורבול (PowerBall) האמריקנית ניחש נכונה את כל ששת המספרים - וזכה בפרס הגדול ביותר שעמד על 1.3 מיליארד דולר • על פי החוק, לזוכה המאושר יש שנה להגיע ולקבל את הפרס, בתנאי שיחשוף את שמו

הגרלת פאוורבול האמריקנית | צילום: שאטרסטוק

לאחר יותר משלושה חודשים ללא זוכה, משתתף בהגרלת הפאוורבול (PowerBall) האמריקנית ניחש נכונה את כל ששת המספרים – וזכה בפרס הגדול ביותר שעמד על 1.3 מיליארד דולר. המספרים הזוכים שהוגרלו הם: 22, 27, 44, 52, 69. מספר הפאוורבול – 9. על פי החוק, לזוכה המאושר יש שנה להגיע ולקבל את הפרס, בתנאי שיחשוף את שמו.

זהו הפרס השמיני בגודלו בתולדות אי פעם בארה”ב, והרביעי בתולדות הגרלת הפאוורבול. זו גם הפעם הראשונה שבה משתתף ממדינת אורגון זוכה בפרס כה גבוה. “אני רוצה לברך את הזוכה על הרגע הזה שמשנה חיים, אף אחד במדינה שלנו מעולם לא זכה בפרס בקנה מידה כזה וזה מרגש מאד עבורנו” אמר יו”ר הלוטו באורגון, מייק וולס.

הגרלת פאוורבול האמריקנית | צילום: שאטרסטוק

הפעם האחרונה שבה זכה משתתף בהגרלה בפרס הגדול ביותר הייתה ב-1 לינואר 2024, אז תושב מישיגן הצליח לנחש את כל המספרים – וגרף סכום עתק של 842 מיליון דולר. שיא הזכייה בהגרלת הסופרבול נשבר ב-2022 ועמד על 2.04 מיליארד דולר. זו גם הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שזוכה יחיד גורף סכום כה גבוה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן