חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיילספורס רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי זומין בכ-450 מיליון דולר

סיילספורס רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Zoomin בכ-450 מיליון דולר • הרכישה תחזק את פלטפורמת Data Cloud של סיילספורס ותתמוך באוטומציה של שירות הלקוחות • זה הסטארט אפ השני שחברת סיילספורס רוכשת בתוך חודש אחד בלבד - לפני כשבועיים רכשה החברה את Own הישראלית

Salesforce | צילום: שאטרסטוק

ענקית ניהול הלקוחות סיילספורס ממשיכה בהשקעותיה בטכנולוגיות בינה מלאכותית ורוכשת את פלטפורמת Zoomin. המהלך צפוי לשדרג את יכולות שירות הלקוחות של סיילספורס, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות לניהול מסמכים ושירות עצמי, כך לפי TechCrunch.

סיילספורס (Salesforce), אחת החברות המובילות בעולם לניהול קשרי לקוחות (CRM), הודיעה אתמול (שלישי) על רכישת הסטארט-אפ הישראלי Zoomin, המתמחה בניהול ידע ארגוני. העסקה מוערכת בכ-450 מיליון דולר ותצא לפועל ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2025.

זומין (Zoomin), שהוקמה ב-2019 על ידי גל אורון וחנן זלצמן, מציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה שמאחדת מסמכי חברה שונים, כגון מדריכי משתמש ומדריכי מוצר, לפורטל אחד המאפשר חוויות חיפוש ותמיכה בשירות עצמי.

הטכנולוגיה של זומין משמשת חברות טכנולוגיה מובילות, כמו McAfee ו-Dell, וכן רשתות מזון מהיר, בהן בורגר קינג, טים הורטונס ופופייז. מאז הקמתה גייסה החברה כ-73 מיליון דולר ממשקיעים, ביניהם Bessemer Ventures Partners, ג’נרל אטלנטיק ו-Salesforce Ventures.

לדברי סמנכ”ל מקורות נתונים בסיילספורס, ראול אוראדקאר, הטכנולוגיה של זומין תתמוך בשדרוג פלטפורמת Data Cloud של סיילספורס, מה שיאפשר להפוך אינטראקציות עם לקוחות לאוטומטיות תוך ניצול נתונים לא מובנים.

רכישת זומין מתבצעת כחלק ממאמץ רחב יותר של סיילספורס להוביל בתחום הבינה המלאכותית ולהשקיע 500 מיליון דולר נוספים בסטארט-אפים בתחום זה. רק לאחרונה דווח כי סיילספורס רכשה את חברת Own הישראלית, ספקית של פתרונות הגנת מידע וניהול נתונים, ב-1.9  מיליארד דולר.

סיילספורס רוכשת את חברת Own הישראלית תמורת 1.9 מיליארד דולר

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן