חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צוקרברג בתגובה לניסיון ההתנקשות בטראמפ: “הוא חיה רעה”

בראיון לבלומברג, מארק צוקרברג כינה את תגובתו של דונלד טראמפ לירי "Badass" • אולם, מייסד מטא הודיע שהוא לא יתמוך באף מועמד בבחירות לנשיאות •  לאחרונה, טראמפ אמר שהוא רוצה לשלוח את צוקרברג לכלא

מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג | צילום: רויטרס

“טראמפ קם לאחר שנורה בפנים ומרים ככה את אגרופו באוויר עם הדגל האמריקאי הוא אחד הדברים הכי Badass שראיתי בחיי”, אמר מארק צוקרברג בראיון לבלומברג אתמול (שישי).

אמנם הנשיא לשעבר טראמפ איים לזרוק לכלא את מארק צוקרברג, שלדעתו תרם לזיוף לכאורה בבחירות 2020, אבל המייסד של מטא דווקא בחר להחמיא לטראמפ.

בריאיון בבלומברג סירב צוקרברג לחשוף בעד מי יצביע, אבל אמר: “לראות את טראמפ קם אחרי שנורה בפנים, ומרים ככה את האגרוף באוויר עם דגל ארצות הברית ברקע – זה אחד הדברים הכי קשוחים (Badass) שראיתי בחיי” (“חיה רעה” בסלנג).

צוקרברג הוסיף: “ברמה מסוימת, כאמריקאי, קשה שלא להתרגש מהרוח והנחישות הזו, ואני חושב שזה מה שגורם להרבה אנשים לאהוב את הבחור”.

דונלד טראמפ פצוע קל לאחר ניסיון ההתנקשות בעצרת בפנסילבניה | צילום: רויטרס

חברת מטא הודיעה בשבוע שעבר כי תסיר ההגבלות מחשבונותיו של הנשיא לשעבר בפייסבוק ובאינסטגרם. החברה נימקה את החלטתה בכך ש”הציבור האמריקני צריך לשמוע מהמועמדים לנשיאות על בסיס שווה”.

לאחרונה, הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ איים לשלוח לכלא כל “רמאי בחירות”, בהם מארק צוקרברג, במידה שייבחר לנשיאות. זאת בעקבות חסימתו מהרשתות החברתיות של מטא – פייסבוק ואינסטגרם – בעקבות אירועי הקפיטול ב-6 בינואר 2021.

לאחר מכן, בפוסט שהעלה טראמפ לרשת החברתית שבבעלותו ‘truth social’ כתב: “כל מה שאני יכול לומר הוא שאם אבחר לנשיא, ארדוף אחרי כל אותם נוכלי הבחירות ברמות שעוד לא נראו והם יישלחו לכלא לפרקי זמן ארוכים”. הוא שלח מסר לצוקרברג: “אנחנו כבר יודעים מי אתה, תיזהר”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן