חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי פתיחת שמי ישראל: אל על מפרסמת מחירים מוזלים לשבים ארצה עד סוף השבוע

חברת התעופה הודיעה היום על טיסות מוזלות לשבים ארצה • בתחילת החודש הממונה על התחרות הודיעה שפתחה בבדיקה בשל התייקרות המחירים הדרמטית של אל על עם פרוץ המלחמה, תוך ניצול המצב לפיו חברות התעופה הזרות עצרו את הטיסות

מטוס אל על, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

אחרי הביקורת על הזינוק במחירים של אל על בעקבות המלחמה ועצירת הטיסות של חברות זרות לישראל וממנה, חברת התעופה מודיעה היום (ראשון) על קביעת מחירים קבועים ונוחים לישראלים שרוצים לחזור ארצה.

רשות התחרות הודיעה בתחילת החודש על פתיחת בדיקה בעקבות הייקור הדרמטי של מחירי הטיסות של אל על, שלכאורה ניצלה את עצירת הטיסות של החברות הזרות לישראל וממנה. ברשות עשויה להטיל על החברה קנס בגובה של 8% ממחזור מכירותיה בתקופה זו ועד 100 מיליון שקל, אם יתברר שיש בסיס לחשדות אלה.

כעת, אחרי סגירת שמי ישראל אתמול, אל על מודיעה על הוזלה כאמור לטיסות לכיוון אחד, לישראל, מיעדים שונים בעולם, לדוגמה, מאתונה: 217 דולר; מפריז: 361 דולר; מלונדון 314 דולר (לוטון) 412 דולר (הית׳רו); מאמסטרדם: 326 דולר; ממדריד: 347 דולר; מניו יורק: 795 דולר; ממיאמי: 849 דולר.

ההוזלות יחולו גם על טיסות של חברת הבת ‘סאן דור’: מלרנקה: 143 דולר; מרודוס: 150 דולר; מקרקוב: 250 דולר ומוורשה: 265 דולר. רשימת היעדים המלאה מופיעה באתר אל על. “⁠לנוחות הלקוחות הוספנו באתר מחשבון זמינות מושבים לאיתור מושבים זמינים. ⁠המחיר תקף לכרטיס מסוג LITE במחלקת תיירים. המחירים יהיו תקפים עד ליום שבת, 20 באפריל (כולל). ניתן להזמין כרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות” מוסרים מאל על.

הבוקר, עם חזרת נתב״ג לפעילות, חזרה אל על להפעיל את לוח טיסותיה כשהחברה מבצעת התאמות ופועלת במטרה לייצב את לוח הטיסות בהקדם, נמסר. “אנו מבקשים מהנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן, טרם יציאה לשדה התעופה. השינויים בלוח הטיסות מפורטים באתר אל על”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה