חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפקט ניסיון ההתנקשות: אילון מאסק התחייב להעביר 45 מיליון דולר בחודש לתמיכה בטראמפ

האיש העשיר בעולם אילון מאסק הודיע על כוונתו לתמוך כספית במרוץ של המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ לנשיאות מיד לאחר ניסיון ההתנקשות • הכספים יועברו לארגון Super PAC המגייס כספים לתמיכה בטראמפ

האיש הכי עשיר בעולם, אילון מאסק | צילום: שאטרסטוק

אילון מאסק, מנכ”ל טסלה ו-SpaceX ומי שנחשב לאיש העשיר ביותר בעולם, העשירים הודיע כי הוא מתכנן להעביר כ-45 מיליון דולר בחודש לארגון שתומך בנשיא לשעבר, דונאלד טראמפ, כך דיווח ה”וול סטריט ג’ורנל”. הודעת התמיכה הזאת הגיעה דקות לאחר ההתנקשות במועמד הרפובליקני לנשיאות ביום שבת. מדובר בארגון Super PAC שהוקם לאחרונה וכבר גייס תרומות ממיליארדרים נוספים בארה”ב.

הדיווח על נכונותו של מאסק לסייע  לטראמפ להביס את הנשיא ג’ו ביידן, הגיע ביום הראשון של הוועידה הלאומית הרפובליקנית במילווקי, שם טראמפ השיג תמיכה גורפת והפך רשמית למועמד הרפובליקני לנשיאות.

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

הארגון Super PAC התומך במרוץ של טראמפ לנשיאות בבחירות הנוכחיות, הוקם בסוף מאי ובין היתר גייס תרומות ממיליארדי הקריפטו קמרון וטיילר וינקלבוס, כאשר כל אחד מהם תרם 250 אלף דולר לתמיכה בטראמפ. הכנסות הארגון עד כה הסתכמו כ-8.8 מיליון דולר, לעומת זאת הוצאותיה מאז הקמתה נאמדו ב-7.8 מיליון דולר, מה שמותיר בקופתה קצת פחות ממיליון דולר במזומן.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן