חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגלל הלחץ הציבורי: אינסטגרם מחמירה את ההגבלות על חשבונות בני נוער

אינסטגרם החלה להפוך חשבונות בני נוער לפרטיים ולהגביל גישה לתוכן רגיש, במטרה להגן על ילדים ולהפוך את הפלטפורמה לבטוחה יותר • השינויים כוללים גם התראות לשימוש ממושך, הגבלת הודעות פרטיות, ודרישה לאימות גיל במקרים מסוימים

אינסטגרם של מטא | צילום: שאטרסטוק

בעקבות הלחץ הציבורי: אינסטגרם  הציגה אתמול (שלישי) כי היא הופכת חשבונות בני נוער לפרטיים מכיוון שהיא מנסה להפוך את הפלטפורמה לבטוחה יותר עבור ילדים על רקע תגובה גוברת והולכת נגד האופן שבו מדיה חברתית משפיעה על חייהם של צעירים.

הודעות פרטיות יוגבלו כך שבני הנוער יקבלו אותן רק מאנשים שהם עוקבים אחריהם או שכבר מחוברים אליהם. “תוכן רגיש”, כגון סרטונים של אנשים נלחמים או כאלה המקדמים הליכים קוסמטיים, יהיה מוגבל. בני נוער יקבלו התראות גם אם הם נמצאים באינסטגרם יותר מ-60 דקות ויתאפשר “מצב שינה” שמכבה התראות ושולח תשובות אוטומטיות להודעות ישירות מהשעה 22:00 ועד ל-7:00 בבוקר.

החל מאתמול בארה”ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה, כל מי שמתחת לגיל 18 שנרשם לאינסטגרם יוכנס לחשבונות נוער מגבילים ואלה עם חשבונות קיימים יועברו במהלך 60 הימים הבאים. בני נוער באיחוד האירופי יראו את חשבונותיהם מותאמים בהמשך השנה.

טיקטוק ואינסטגרם בחנות האפליקציות | צילום: שאטרסטוק

חברת האם מטא מכירה בכך שבני נוער עשויים לשקר לגבי גילם ואומרת שזה ידרוש מהם לאמת את גיליהם במקרים נוספים, כמו אם הם מנסים ליצור חשבון חדש עם תאריך לא נכון.

שינוי המדיניות של אינסטגרם הגיע בגלל לחץ ציבורי הולך וגובר מצד הורים רבים וטענות רבות על האופן שבו המדיה החברתית משפיעה על חייהם של ילדים ובני נוער.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן