חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגלל ליקוי החמה – במפלי הניאגרה הכריזו על מצב חירום

ב-8 באפריל צפויים לבקר במפלי הניאגרה בקנדה כמיליון מבקרים, מדובר במספר היומי הגבוה היותר אי פעם. בשמורת הטבע המפורסמת הכריזו על מצב חירום בשל העומסים הכבדים והרשויות הקנדיות נערכות בהתאם

מפלי הניאגרה, הצד הקנדי | צילום: שאטרסטוק

אזור הניאגרה בקנדה הכריז באופן יזום על מצב חירום לקראת ליקוי חמה מלא נדיר שצפוי להתרחש ב-8 באפריל ולאסוף המונים לאזור סביבת המפלים הפופולריים. 

ליקוי החמה, הוא הראשון במחוז הקנדי לראשונה מאז 1979. בתאריך זה, צפויים לפקוד את מפלי הניאגרה (Niagara Falls) כמיליון מבקרים, המספר היומי הגבוה ביותר אי פעם באתר הפופולרי, לפי דיווח של סוכנות הידיעות AP. לצורך השוואה, במהלך שנה שלמה מבקרים באתר כ-14 מיליון מבקרים בממוצע. 

ליקוי החמה בשנת 2017, ארה”ב | צילום: שאטרסטוק

הרשויות באזור הניאגרה נערכות לעומסים כבדים בכבישים ובאתר עצמו ואפילו לקריסת רשתות תקשורת הסלולר באזור ההכרזה על מצב חירום אמורה להעניק לרשויות כלים נוספים להתמודדות עם העומסים הצפויים כתוצאה מכך, לפי סוכנות הידיעות רויטרס.  

המפל המרהיב, הממוקם לאורך גבול קנדה-ארה”ב, נמצא בנתיב הליקוי, ואנשים רבים צפויים להגיע לאזור על מנת לחוות את התופעה באחד מפלאי הטבע של צפון אמריקה. רוב הליקוי יתרחש בארה”ב ויהיה ליקוי החמה המלא הראשון במדינה מאז 2017. מסעו של הליקוי הנדיר יתחיל לאורך חופי האוקיינוס ​​השקט של מקסיקו ובארה”ב יתרחש המחזה, החל משעות הצהריים בטקסס, מיין ובערים נוספות כמו דאלאס, סן אנטוניו, ליטל רוק, אינדיאנפוליס וקליבלנד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן