חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשבוע הבא תצא לדרך הגרלת “דירה בהנחה”: 19 ישובים ברחבי הארץ ועדיפות למשרתי מילואים

ההרשמה להגרלה השביעית בתוכנית הממשלתית דירה בהנחה תיפתח ביום שני הבא ותינתן עדיפות למשרתי המילואים • בעיר החרדית אלעד יוגרלו יותר מ-700 דירות וכמעט 1,000 דירות יוגרלו בקריית גת

העיר אלעד | צילום: שאטרסטוק

לקראת ההגרלה הגדולה: ביום שני הקרוב, 27.5.24, תצא לדרך ההרשמה להגרלה השביעית בתוכנית דירה בהנחה, שבה יוגרלו 4,633 דירות בכל רחבי הארץ. מנתונים של רשות מקרקעי ישראל עולה כי לראשונה יוגרלו דירות בהנחה ביישובים אכסאל, אפרתה, בת ים, אל אסד וצור הדסה.

מהנתונים עולה כי 735 דירות יוגרלו בעיר החרדית אלעד עם 3 הגרלות שיתקיימו בעיר. בקריית גת יוגרלו 927 דירות ב-6 הגרלות שונות, המספר הגדול ביותר של יחידות דיור מבין כל הערים המשתתפות בהגרלה. לעומת זאת, בתל אביב יוגרלו 81 דירות בלבד, כך גם בירושלים תהיה הגרלה אחת עם 80 יחידות דיור.

עוד על פי הנתונים, בבת ים תתקיים לראשונה הגרלה אחת עם 232 דירות, בראשון לציון 3 הגרלות ובהן 164 דירות וברחובות 4 הגרלות עם 250 יחידות דיור. ערים מרכזיות בדרום, בדימונה יתקיימו שתי הגרלות עם 570 דירות ובבאר שבע יוגרלו כ-80 דירות בלבד.

בהגרלה השביעית של תוכנית הדיור הממשלתית נקבע כי תינתן עדיפות למשרתי המילואים. הזכאים להשתתף בהגרלות יוכלו להירשם ל-3 ערים שונות וכל ההגרלות המתקיימות בערים אלה. הנפקת אישורי הזכאות תהיה אפשרית עד ה-17 ביוני וההרשמה להגרלה תיסגר ב-8 ביולי.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה