חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“בשל המצב במזרח התיכון”: לופטהנזה הגרמנית מפסיקה את הטיסות לטהראן

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה השעתה את הטיסות לטהראן וממנה על רקע חשש להסלמה צבאית אפשרית • "בטיחות האורחים ואנשי הצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה", כך דובר החברה

לופטהנזה הגרמנית | צילום: שאטרסטוק

לופטהנזה הגרמנית אמרה ביום רביעי שהיא השעתה את הטיסות לטהראן וממנה מה-6 באפריל עד כנראה ה-11 באפריל, “בשל המצב הנוכחי במזרח התיכון”. מדינות באזור וארה”ב נמצאות בכוננות גבוהה ומתכוננות למתקפה אפשרית מצד איראן בשל איומיה החוזרים ונשנים כי תגיע תגובה מצידה על התקיפה המיוחסת לישראל על הקונסוליה האיראנית בסוריה. 

“אנחנו עוקבים כל הזמן אחר המצב במזרח התיכון ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות. בטיחות האורחים ואנשי הצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה”, כך אמר דובר החברה לסוכנות הידיעות רויטרס.

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אמר ביום רביעי כי ישראל “חייבת להיענש” על התקיפה המיוחסת לה בדמשק.  ארה”ב ובעלות בריתה מאמינות כי התקפות טילים או מל”טים של איראן או שלוחותיה נגד מטרות צבאיות וממשלתיות בישראל נמצאות בפתח, כך לפי דיווח של בלומברג אתמול (רביעי בלילה).

עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן | צילום: רויטרס

כזכור, משמרות המהפכה של איראן הפילו טיסת נוסעים של אוקראינה אינטרנשיונל איירליינס ב-8 בינואר 2020 זמן קצר לאחר שהמריאה מנמל התעופה של טהראן בזמן של מתיחות מוגברת בין טהראן לוושינגטון על רקע הריגתו של מפקד בכיר במשמרות האיראנים בתקיפת מזל”ט אמריקאי, בשדה התעופה בבגדד. מאוחר יותר, טהראן אמרה כי ההפלה של האוקראיני הייתה “טעות הרת אסון” של כוחות שהיו בכוננות גבוהה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה