חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ב-40 מיליון שקל: רני צים מוכר את השליטה בקבוצת פסגות

איש העסקים רני צים מוכר את השליטה בפסגות למי שהיה בעבר מנכ"ל החברה, יניב בנדר • עם השלמת העסקה בנדר יחזיק כ-73% מההון של פסגות • העסקה תלויה במכירת חברת פסגות ני"ע

רני צים | צילום: מאיר אדרי

רני צים מוכר את השליטה בקבוצת פסגות: קבוצת פסגות מעדכנת היום (שני) כי בעל השליטה בחברה, איש העסקים רני צים, התקשר בהסכם מחייב עם יניב בנדר, לשעבר מנכ”ל החברה, לפיו ימכור צים לבנדר את מלוא אחזקותיו בחברה, 65.7% מההון וכן אופציות סחירות, תמורת 40 מיליון שקל שישולמו במזומן במועד השלמת העסקה.

עם השלמת העסקה, יניב בנדר יהיה בעל אחזקה של כ-73% מהון החברה, כיום מחזיק בנדר בכ-7.39% בלבד מהון. מהחברה נמסר כי העסקה כפופה לתנאים מתלים, ובהם השלמת מכירת החברה הנכדה פסגות ניירות ערך ופירעון אגרות החוב של החברה.

מכירת חברת פסגות ניירות ערך עומדת על הפרק ומהווה למעשה את המכירה המשמעותית  של בית ההשקעות של פסגות, לאחר שזו השלימה בחודש מאי האחרון את מכירת יתרת פעילות קרנות הנאמנות ל-IBI, וזאת בהמשך להשלמת מכירת חלק מפעילות הקרנות וניהול התיקים לחברת הפניקס במרץ האחרון ובמהלך שנת 2023.

לאחרונה עדכנה החברה על חתימת מזכר הבנות מחייב למכירת אחזקותיה בפסגות ני”ע וכן המותג פסגות לחברת כרמל קרדיט וזאת תמורת 73.5 מיליון שקל בעסקה שכפופה לקבלת אישור הבורסה עם השלמת המכירה של פסגות ניירות ערך, קבוצת פסגות, אשר צפויה לשנות את שמה לאחר השלמת המכירה של פסגות ניירות ערך, תהיה חברה עם יתרת מזומן משמעותית, עם חובות של צדדים שלישיים כלפיה וללא חוב פיננסי כלשהו.

 

 

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן