חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיווח טורקי: חברת ספנות בבעלות בנו של ארדואן מייצאת סחורות לישראל

בעוד טורקיה מאיימת בהגבלת סחר עם ישראל, דיווח במדינה העלה מידע לפיו החברה שבבעלות בנו של ארדואן לא עצרה את המשלוחים לישראל מאז ה-7 באוקטובר למרות הצהרותיו של אביו • בטורקיה טוענים שיש צביעות בגינוי של נשיא טורקיה את ישראל

אניית משא בדרכה לישראל, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

אינטרס נסתר לא לעצור את הסחר עם ישראל? למרות הרטוריקה והאיומים של טורקיה עם הגבלות על הייצוא לישראל, על פי דיווח של עיתונאי טורקי לאחרונה, חברת ספנות בבעלות בנו של נשיא טורקיה המשיכה לנהל קשרי מסחר והעמיסה מטענים בישראל גם בעת הסכסוך בין המדינות.

בעוד נשיא טורקיה רג’פ טאיפ ארדואן ממשיך באיומים לפגוע בסחר עם ישראל ואף כינה את ישראל “מדינת טרור”, לפי הדיווח של העיתונאי הטורקי מטין ג’יהאן, בנו של ארדואן, בוראק, הוא עדיין אחד מבעלי חברת ההובלות MB דניזג’יליק שיפינג שמקיימת קשרי מסחר עם ישראל.

המבקרים בטורקיה ראו בהצהרותיו של ארדואן צביעות, כאשר מצד אחד הוא מגנה את ישראל ומהצד השני ממשיך ניהול הסחר הרווחי עם ישראל. על פי הדיווח של העיתונאי הטורקי 253 ספינות הפליגו מטורקיה לישראל מאז ה-7 באוקטובר.

נשיא טורקיה רג’יפ טאיפ ארדואן, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

היום (ג’) החליט משרד המסחר הטורקי על הטלת הגבלות על הייצוא לישראל ופרסם רשימה של 54 מוצרים עליהם יוטל איסור ייצוא לישראל עד להכרזה על הפסקת אש בעזה. על פי ההכרזה של משרד המסחר הטורקי ההגבלות יכנסו לתוקפן באופן מידי.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן