חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיווח: טסלה הודיעה שתפטר 10% מהעובדים שלה

ענקית הרכבים החשמליים דיווחה על ירידה במסירות הרכב ברבעון הראשון,מזה כמעט ארבע שנים וגם מתחת לציפיות השוק • מאסק: "חשוב ביותר להסתכל על כל היבט של החברה לצורך הפחתת עלויות והגדלת הפרודוקטיביות"

מטה טסלה, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

טסלה תפטר יותר מ-10% מכוח העבודה שלה, כך דיווח ה- Electrek reported היום (שני), שכן יצרנית הרכב המובילה נאבקת בביקוש לרכבים החשמליים שלה.

ליצרנית הרכב הגדולה בעולם לפי שווי שוק היו 140,473 עובדים ברחבי העולם נכון לדצמבר 2023, לפי הדו”ח השנתי האחרון שלה, הקיצוצים המדווחים ישפיעו על כ-15,000 עובדים. טסלה פיטרה בעבר 4% מכוח העבודה שלה בניו יורק בפברואר אשתקד כחלק ממחזור סקירת ביצועים.

“כאשר אנו מכינים את החברה לשלב הבא של הצמיחה שלנו, חשוב ביותר להסתכל על כל היבט של החברה לצורך הפחתת עלויות והגדלת הפרודוקטיביות”, דיווחה אלקטרק, תוך שהיא מצטטת את הצהרת המנכ”ל אילון מאסק בתזכיר הפנימי.

טסלה, שאמורה לדווח על רווחיה הרבעוניים ב-23 באפריל, דיווחה על ירידה במסירות הרכב ברבעון הראשון, הראשון שלה מזה כמעט ארבע שנים וגם מתחת לציפיות השוק. בינתיים, החברה גם ביטלה את התכניות לייצור מכונית זולה, ונטשה את אחת המטרות הוותיקות של מאסק לייצר רכבים חשמליים במחירים סבירים להמונים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה