חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרך בגין המחודשת מתרחבת: מתחם מחנה הקריה פונה והועבר לעיריית ת"א

משרד הביטחון פינה את 'רצועת בגין' במחנה הקריה והעביר את השטח לעיריית תל אביב לצורך הרחבת פרויקט "דרך בגין המחודשת" שנועד להפוך את ציר התנועה העמוס לשדרה ירוקה ונגישה

דרך בגין ת"א | צילום: משה שי/פלאש 90

פרויקט בגין המחודשת, פרויקט הדגל של עיריית תל אביב רושם עוד נקודת ציון משמעותית: משרד הביטחון השלים את פינוי והעברת 'רצועת בגין' במחנה הקריה לעיריית תל אביב. מדובר במקטע מול מרכז עזריאלי ששימש בעבר כמתחם מחנה קריה וכמפקדת יחידה 1024.

השטח שפונה על ידי משרד הביטחון ישמש להרחבת המדרכה בדרך בגין, להקמת שבילי אופניים ולהסדרת הגישה לתחנת הרכבת הקלה 'שאול המלך'.

"דרך בגין המחודשת" הוא פרויקט לפיתוח המרחב העירוני של תל אביב בביצוע חברת אחוזת החוף. העירייה מקדמת את הפרויקט כחלק מניסיון לשדרג את המרחב הציבורי בצירי התנועה המרכזיים בעיר. במסגרת הפרויקט מתבצעות עבודות לפיתוח המרחב הציבורי לאורך התוואי של הקו האדום, על דרך מנחם בגין וברחובות המסגר, יהודה הלוי, הרכבת ועוד רחובות נוספים.

דרך בגין | משה שי/פלאש 90

מטרת הפרויקט היא להפוך את ציר התנועה העמוס לשדרה עירונית וירוקה הכוללת מדרכות מוצלות, שבילי אופניים דו סטריים ונתיבי תחבורה ציבורית.

העבודות בחלק העיקרי של המרחב הציבורי הסתיימו ב-2023, על פי עיריית תל אביב עבודות מוספות לחידוש תשתיות ולפיתוח המרחב הציבורי ברחובות יסתיימו עד שנת 2026.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה