חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האמריקאים יוציאו מעל 9.4 מיליארד דולר על מוצרי מזון באירועי יום העצמאות

ה-4 ביולי הוא המועד החשוב ביותר בארה"ב ומקושר באופן מסורתי עם ברביקיו, זיקוקים וחגיגות פטריוטיות • כשברקע האינפלציה הגבוהה, דיווחים אחרונים מצביעים על כך שהאמריקאים מצמצמים בהוצאות השנה

חגיגות ה-4 ביולי, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

בזמן שהמחירים על מוצרי “ברביקיו” או “על האש” כמו שנהוג לומר בישראל, נותרו גבוהים, האמריקאים יחגגו מחר את ה-“4 ביולי” כשברקע משתוללת אינפלציה והריבית נשארה גבוהה.

על פי סקר הפדרציה הקמעונאית הלאומית שפורסם באתר Yahoo, אמריקאים צפויים להוציא 9.4 מיליארד דולר על מוצרי מזון של יום העצמאות לשנת 2024.

ירידה קלה לעומת 9.5 מיליארד דולר בשנת 2023, על פי הפדרציה. כ-87% מהאמריקאים מתכננים להוציא 90.42 דולר לאדם ביום העצמאות הזה, ירידה מ-93.34 דולר בשנת 2023. בישולים, ברביקיו ופיקניקים ממשיכים להיות הפעילות הפופולרית ביותר (66%), ולאחר מכן זיקוקים וחגיגות קהילתיות (44%).

עוד מצא הסקר כי 87% מהצרכנים מתכננים לחגוג את הרביעי. מבין החוגגים, הם צפויים להוציא בממוצע קצת יותר מ-90 דולר לאדם על מוצרי מזון.

ברביקיו – בשר “על האש” | צילום: שאטרסטוק

הברביקיו הממוצע בארצות הברית לאירוח של 10 אנשים יעלה 71.22 דולר, עלייה של 5% מ-2023 ו-30% מלפני חמש שנים, על פי ההערכות. 

בנוסף לכל הוצאות המזון, לפי הסקר כ-30% מהחוגגים מתכננים לקנות אביזרים בעלי סממנים אמריקאים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה