חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלום של כל אוהד שרוף: הזמר אד שירן רכש אחוזים במועדון הכדורגל האנגלי

לקראת חזרתה לפרמיירליג אחרי 22 שנה, הזמר הבריטי והאוהד השרוף אד שירן רכש נתח קטן בבעלות הקבוצה איפסוויץ' טאון ואמר: "זה חלומו של כל אוהד כדורגל להיות הבעלים של המועדון שהוא תומך בו"

הזמר הבריטי אד שירן | צילום: שאטרסטוק

מועדון הכדורגל איפסוויץ’ טאון מסר ביום חמישי כי המוזיקאי הבריטי אד שירן רכש 1.4% ממניות הבעלות, אך יהיה משקיע פסיבי ולא חלק מהדירקטוריון של המועדון. לא נחשף שווי העסקה.

שירן הוא התומך המפורסם ביותר של המועדון והוא נותן חסות לחולצות של איפסוויץ’ מאז 2021. מעמדו החדש כבעל מיעוט יעניק לו גם גישה לתיבת מנהלים באצטדיון פורטמן רואד, כך נמסר מהמועדון.

“אני ממש נרגש שקניתי אחוז קטן ממועדון הכדורגל בעיר הולדתי”, אמר שירן בהצהרה מטעם המועדון. “זה חלומו של כל אוהד כדורגל להיות הבעלים של המועדון שהוא תומך בו, ואני מרגיש כל כך אסיר תודה על ההזדמנות הזו”.

מארק אשטון, יו”ר המועדון, אמר: “זה שאחד האמנים הגדולים בעולם נותן לנו כל כך הרבה מזמנו ולתת למועדון חשיפה כל כך מדהימה ברחבי העולם, תוך שהוא מבקש מעט מאוד בתמורה, מדגיש בדיוק את מה שעושה מערכת היחסים הזו כל כך מיוחדת”.

מועדון הכדורגל האנגלי איפסוויץ’ טאון | צילום: שאטרסטוק

איפסוויץ’ חוזרת לליגה הבכירה לראשונה מאז 2002 לאחר העלייה מהצ’מפיונשיפ לפרמיירליג ופתחה את העונה השבת במשחק מול ליברפול בו הפסידה 2-0.

שירן הוא לא הסלב היחיד שהוא הבעלים של קבוצת כדורגל – אלטון ג’ון היה יו”ר ווטפורד, הקבוצה בה תמך מגיל שבע, מ-1976 עד 2002. וכך גם, ב-2021 השלימו השחקנים ריאן ריינולדס, ורוב מק’אלני השתלטות על קבוצת מועדון הכדורגל רקסהאם שבוויילס שכיום נמצא 100% בבעלותם של השחקנים מהוליווד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן