חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכי יקר בפלורידה: בית על אי פרטי בפאלם ביץ’ נמכר ב-152 מיליון דולר

מדובר בבית מגורים של יותר מ-2,600 מ"ר היושב על אי בגודל 2 דונם בפאלם ביץ' שבפלורידה • הנכס מציע את כל השירותים והפינוקים האפשריים כמו מגוון בריכות, חדר סאונה, מספרה, חדר בידור • מי שילם את הסכום האסטרונומי?

אחד מנכסי המגורים היקרים ביותר שנמכרו אי פעם בפלורידה, האי הפרטי "טרפון" | צילום: שאטרסטוק

נכס נדל”ן יוקרתי במיוחד נמכר בפלורידה שבארה”ב: מתחם שלם של אי פרטי בעיר הקיט היוקרתית פאלם ביץ’ שבפלורידה נמכר בסכום עתק של 152 מיליון דולר.

מדובר בבית מגורים ענק בגודל של כ-2,600 מ”ר הממוקם על האי הפרטי בגודל של שני דונם, מדובר בנכס הנחשב לאחד הבתים היקרים ביותר שנמכרו אי פעם במדינת פלורידה.

הנכס מציע הכל מהכל בשטח אחד של האי הפרטי, מלבד בית המגורים הענק יש בית הארחה עם בית מיוחד לאנשי צוות, חדר עיסוי, סלון שיער, חדר סאונה, חדר כושר, מגרש טניס, בריכות, חדר בידור, מרתף יינות ועוד. בכל פאלם ביץ’ יש רק אי פרטי אחד כזה והמחיר המקורי שנדרש עבורו עמד על 187.5 מיליון דולר, במיוחד לאור העובדה שהביקוש לדירות על קו המים הוא עצום.

מי המוכר המאושר והעשיר? האי נמכר על ידי היזם טוד מייקל גלייזר שרכש את האי יחד עם שותפיו בחודש יולי 2021 תמורת 85 מיליון דולר, כך על פי וול סטריט ג’ורנל. הרוכש הוא למעשה חברת נדל”ן MCI Properties, חברה הרשומה במדינת דלאוור, הנמצאת במזרח ארה”ב.

פאלם ביץ’ היא עיר במחוז הקרוי גם הוא פאלם ביץ’ בפלורידה, נמצאת כ-150 ק”מ צפונית למיאמי. העיר זכתה לכינוי עיירת המיליונרים ובה אחוזות יקרות ואתרים היסטוריים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן