חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גוגל פיטרה 200 עובדים מחטיבת "הליבה"

הפיטורים מגיעים כחלק מתהליך ארגון מחדש של החטיבה, החברה תשכור תפקידים מקבילים במקסיקו ובהודו, כך לפי דיווח ב-CNBC • "הודעות מהסוג הזה עשויות להשאיר רבים מכם אי ודאות או מתוסכלים", כתב אסים חוסיין, סגן נשיא של Google Developer Ecosystem, לצוות שלו

גוגל | צילום: שאטרסטוק

בסוף החודש שעבר, גוגל פיטרה לפחות 200 עובדים מצוותי "הליבה" שלה לצורך ארגון מחדש שיכלול העברת כמה תפקידים להודו ומקסיקו, כך לפי פרסום בחדשות CNBC.

צוותי הליבה בחברה כוללים יחידות טכניות מרכזיות מטכנולוגיית המידע, תשתית טכנית, בסיס אבטחה, פלטפורמות לאפליקציות, מפתחי ליבה ותפקידי הנדסה שונים. לפחות 50 מהעובדים שפוטרו היו מהנדסים במשרדי החברה בסאניוויל, קליפורניה. לפי מסמכים פנימיים, חלק מהצוותים יאיישו מחדש תפקידים דומים במקסיקו ובהודו, כך לפי CNBC.

אסים חוסיין, סגן נשיא של Google Developer Ecosystem, הודיע ​​על הפיטורים לצוות שלו באימייל בשבוע שעבר וכתב כי "הודעות מהסוג הזה עשויות להשאיר רבים מכם אי ודאות או מתוסכלים". 

חברת האם של גוגל, אלפבית צמצמה את מספר העובדים מאז תחילת השנה שעברה, כאשר החברה הודיעה על תכניות לבטל כ-12,000 משרות, או 6% מכוח העבודה שלה, בעקבות ירידה בשוק הפרסומות המקוונות. אפילו עם התחדשות הפרסום הדיגיטלי לאחרונה, היא המשיכה לצמצם, עם פיטורים רבים השנה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה