חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המיליארדר קן גריפין קנה נחלה בריבירייה הצרפתית בכ-90 מיליון דולר

המיליארדר קן גריפין רכש מגרש של שני דונם בריביירה הצרפתית ביותר מ-90 מיליון דולר, כך לפי הוול סטריט ג'ורנל • רכישתו האחרונה של מייסד קרן הגידור Citadel הייתה שלד של דינוזאור תמורת כ-45 מיליון דולר ובכך הפך למאובן היקר ביותר שנמכר אי פעם במכירה פומבית

סן טרופה בריביירה הצרפתית | צילום: שאטרסטוק

עכשיו יש איפה להניח את שלד הדינוזאור: המיליארדר קן גריפין רכש מגרש של שני דונם בריביירה הצרפתית ושילם יותר מ-90 מיליון דולר על העסקה, שלפי הדיווחים הושלמה ביוני, כך הוול סטריט ג’ורנל. 

מיליארדר קרנות הגידור קן גריפין ידוע באיסוף נדל”ן שוברי שיאים. אחת מרכישותיו של מייסד Citadel היא פנטהאוז במנהטן בשווי 238 מיליון דולר שסימנה את הבית היקר ביותר שנמכר אי פעם בארה”ב, כאשר הוא קנה את היחידה בשנת 2019.

האחוזה ממוקמת על חוף טהיטי בסן טרופה, וכוללת לפחות ארבעה מבנים. בית המגורים הראשי, שזכה לכינוי “דומיין דה לה קפילה”, היה בבעלותו של הצלם המנוח גינטר זקס, שהיה נשוי לשחקנית והזמרת הפריזאית ברדז’יט בארדו מ-1966 עד 1969.

סן טרופה | צילום: שאטרסטוק

בין רכישות הנדל”ן של גריפין ניתן למנות אחוזה בלונדון בשווי 122 מיליון דולר שהייתה בבעלותו של צ’ארלס דה גול, דירה בשווי 58.8 מיליון דולר בשיקגו (המכירה היקרה ביותר בעיר) ופנטהאוז במיאמי ביץ’ בשווי 60 מיליון דולר. 

כזכור, רק לאחרונה רכש גריפין , שלד דינוזאור מסוג סטגוזאורוס היורה מאוחר תמורת 44.6 מיליון דולר ובכך הפך למאובן היקר ביותר שנמכר אי פעם במכירה פומבית.

לעשירים בלבד: המיליארדר רכש שלד דינוזאור תמורת כ-45 מיליון דולר

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן