חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצלחה במכרז תעש השלום בת"א: הקרקע נמכרה תמורת 711 מיליון שקל

מדובר בקרקעות מבוקשות באזור המרכז על גבול ת"א - גבעתיים • במכרז זכו חברות אקרו נדל"ן וקטה גרופ שיבנו ביחד 528 יחידות דיור • מחיר רכישת הקרקע משקף כ-1.08 מיליון שקל לדירה שתבנה אקרו נדל"ן

רשות מקרקעי ישראל השלימה את המכרז על אחת הקרקעות הכי מבוקשות במרכז: רמ"י הציעה לשיווק את הקרקע במתחם תעש בדרך השלום בתל אביב, בגבול עם גבעתיים לבניית 528 דירות במתחם. במכרז הוצעו 12 הצעות ושתי החברות הזוכות הן אקרו נדל"ן וקטה גרופ ושתיהן שילמו ביחד כ-711 מיליון שקל.

אקרו נדל"ן זכתה במתחם א' לבניית 364 יח"ד ותשלם כ-368 מיליון שקל לא כולל הוצאות פיתוח, הוצאות הפיתוח עומדות על 42 מיליון שקל. השטח בו אמורות להיבנות 368 יחידות הדיור הוא 3,861 מ"ר. המחיר משקף סכום של כ-1.08 מיליון שקל ליחידת דיור שתבנה אקרו נדל"ן.

החברה השנייה הזוכה, חברת 'גיל קטיה בנה, זכתה במתחם ב' לבניית 164 יח"ד בשטח של 3,607 מ"ר. החברה תשלם כ-276 מיליון שקל לא כולל הוצאות פיתוח. היקף הוצאות פיתוח שתשלם החברה יעמדו על 24 מיליון שקל. המחיר משקף כ-1.75 מיליון שקל ליחידת דיור שתקים החברה במתחם.

המתחמים שווקו במכרז על שטח של כ-5 דונם ומיועדים למגורים בבנייה רוויה עם חזית מסחרית כחלק מתוכנית 'תע"ש השלום' ת"א-יפו. שטח התוכנית הכולל מתפרש על כ-55 דונם בסמוך לגבול ת"א -גבעתיים ומחולק לשניים; מתחם למגורים ומתחם למגורים בשילוב מסחר ותעסוקה. תחומי התוכנית גובלים בדרך שלום מדרום, רח' עליית הנוער ממזרח ואזור תעסוקה של שכונת נחלת יצחק מצפון וממערב.

המתחמים יהיו חלק ממתחם הכולל כ-1,097 יח"ד שבחלקן יוצעו כדירות קטנות בגודל של 50-70 מ"ר. תכנון הבינוי מאופיין במבני מגורים בני 7-9 קומות, בניינים בני 23 קומות בדפנות המתחם ומגדל בן 52 קומות בחלק הצפון מזרחי כאשר מסביב שטחים פתוחים ובמרכזו שטח ציבורי פתוח המתפרש על כ-5 דונם.

במסגרת המתחם הכולל מיועדים כ-15 דונם לשטחים למגורים, כ-4 דונם למסחר, מגורים ותעשייה כ-8 דונם למוסדות ומבני ציבור וכ-15 דונם לתשתית דרכים וכ-60 דונם לתשתית דרכים וכ-12 דונם לשטחים ציבוריים פתוחים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה