חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השחקן האגדי אלן דלון נפטר: כמה מהונו יעבור לילדיו?

שחקן הקולנוע הצרפתי נפטר בגיל 88, כך הודיעו שלושת ילדיו בהצהרה משותפת לסוכנות הידיעות AFP, אולם, מאחורי הדברים עומד מאבק ירושה מתוקשר • דלון הרוויח את הונו מסרטים אך לא רק, הוא היה מפיק, השקיע בנדל"ן ואף אסף חפצים וציורים יוקרתיים

השחקן הצרפתי אלן דלון | צילום: שאטרסטוק

בהצהרה משותפת לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP ילדיו הודיעו מותו של השחקן הצרפתי והאייקון הקולנועי אלן דלון בן ה-88. 

לפי הדיווחים בצרפת, כבר מספר חודשים האחים דלון נאבקים על הירושה של אביהם. הונו של אלן דלון, המוערך בכמה מיליוני יורו, מעורר שאלות רבות סביב שאלת החלוקה. 

“אלן-פאביאן, אנוצ’קה, אנתוני, כמו גם (הכלב שלו) לובו, עצובים מאוד להודיע ​​על עזיבתו של אביהם. הוא בילה בשלווה בביתו בדוצ’י, מוקף בשלושת ילדיו ובמשפחתו. (…) משפחתו מבקשת ממך לכבד את פרטיותם, ברגע כואב מאוד זה של אבל”, דיווחה סוכנות AFP.

סכסוך סביב הירושה: אנתוני דלון האשים את אחותו אנוצ’קה במעשים חמורים, במיוחד בכך שהסתיר את מצבו הבריאותי של אביהם במשך מספר חודשים. אלן-פאביין לקח צד בפרשה כמה שבועות לאחר תחילת הלחימה, ותמך באנתוני, האח הבכור במשפחה.

על מה בדיוק מתווכחים האחים? הציבור מכיר את אלן דלון כשחקן, אגדה של הקולנוע הצרפתי, אבל לאיש הכריזמטי היו מקורות הכנסה נוספים – מפיק, משקיע נדל”ן ואפילו אספן אמנות. 

אגדת הקולנוע, אלן דלון | צילום: שאטרסטוק

לא ברור בדיוק כמה השחקן שווה, מקורות שונים מעריכים את הונו של השחקן בין 50 ל-250 מיליון יורו. למרות שהוא התחיל לצבור את עושרו בשל קריירת המשחק שלו במהלך שני העשורים האחרונים מכר השחקן חלק ניכר מנכסיו. שעוני יוקרה, כלי נשק לאספנים, יינות בציר ופריטים יקרי ערך נוספים נמכרו בכ-5 מיליון יורו.

כמו גם, לאחרונה, אוסף הציורים שלו, שהוצע למכירה פומבית על ידי בית המכירות בונהמס קורנט בסן-סיר, מצא קונה תמורת 8 מיליון יורו.

השחקן מחזיק גם בנדל”ן. ב-2012 הוא מכר את הטריפלקס הפריזאי שלו עם נוף למגדל אייפל תמורת 46 מיליון יורו. יש לו גם בית בשוויץ, בשווי של 3 מיליון יורו. יש גם את בית המגורים המפורסם “דושי”, המועדף עליו, בו בחר לסיים את ימיו. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן